Thursday, October 25, 2012

Susu

Assalamualaikum wbt. semalam, kat dapur, mak gua ingatkan gua beza antara dua bekas. dua2 bekas berisi susu tepung. 


disebabkan gua merupakan seorang remaja yang mempunyai enthuasiasm ( sifat ingin tahu yang tinggi), gua pun bertanya kepada mak gua tentang susu yang gua minum masa kecik dolu-dolu kala



ternyata soalan yang gua lontarkan itu tidak mendapat tindakbalas yang baik. gua dapat jawapan yang kurang menyenangkan.





maka, gua menyesal seumur hidup tanya soalan ni kat mak gua yang suka troll gua. kalau gua tak tanya, korang pun tak tahu yang gua minum susu gajah. haha!! ciskek





12 comments:

amirnawawi said...

hahaha3.. Ayat makan dalam tuh.. Besaq macam gajah.. Tanya dia balik, mana gajah tuh,.. :P

AMMAR YASIR said...

Bhahahahahaha. Aesya besar mcm gajah. :p

♥ Nana BamBam ♥ said...

lawak mak Aesya ni :D

Anisa Anuar said...

uishhh susu gajah...1st time dgr

Mila Ahmad said...

haha susu gajah er...

Haris Khairuddin said...

susu gajah?? jadi mak ni mak gajah la eh?? sebab tu saiz lebih kurang je. huhu.. (troll la mak ko balik.) ;p

JaSSNaNi said...

hehehe...
ade gak jawapan camtu ye..

awish said...

comel la .. gajah pun ade susu.. :))

Nyamuk Terbang said...

haha...minum susu semut msti bdan kecik

KAMIHIDUP said...

Selamat hari raya haji.

hafiz hafizol said...

hahaha.. bak sini nak jugak la susu gajah.. aku nie minum susu kerengga gamoknya badan sekeping... hahaha

deno said...

hahaha.. susu gajah? nak try sikit? deno ni kecik sgt.... :p

 

Copyright © 2013 | Aesya Zealous | by Cik Bulat