Sunday, July 24, 2011

Gathering Sahabat Blogger 23 Julai 2011 di Extreme Park Shah Alam

Assalamualaikum wbt.. pada hari Sabtu, 23 Julai 2011, Sahabat Blogger telah mengadakan sebuah gathering di Extreme Park, Seksyen 13, Shah Alam.

gua first time datang gathering dan gua kenal Atiq Salleh sahaja. sebab die member sekolah gua. yang lain gua tak pernah jumpe langsung. jadi, gua bawak dua orang adik perempuan gua.

mula2, kami semua berkumpul di KFC. sape yg belum makan, bolehlah makan.


lepas solat Zohor, sesi 'musang terbang' (flying fox) bermula. gua orang kedua yang 'terbang'.. wakakaka kejammm.. tangga nak naik atas sangat tegak okay.. 2 kali pulak tu!! sampai atas je haaaaa semputttttt...


lepas tu, sesi panjat dinding pulakkk (wall climbing) yang ni gua tak sanggup la nak join. gua takot gua tak dapat menampung berat badan gua sendiri..wakakkakaka (jgn gelak. cepuk kang)

model : Akmal Hilmi & Along Usop

selesai semua, sesi berkenal-kenalan pula..diketuai oleh Amal Espraza..


lepas tu, sesi makan cikedis pulak.. gua makan sumi je..gua takot nak makan tam tam, nanti mata gua jadi kaler merah. huhu

pastu sesi photoshoot..

bersama abg kacak kita, Sufian :DD

dan blogger retis yang lain..
antaranya...



bersama Ayie Nano


gua letak gambar dorang ni sebab dorang letak gambar gua dgn dorang jadi profile pic fb dorang.. wahahaha.. saje je nak tunjukkan gua ni tak malu nak amik gmbar.. wakaka so sesape yang jadikan prof pic roger2 gua k.. (perasannnnn)


ade banyak lagi gmbar2 kalau korang nak tengok,
add je la keyh kalau mahu :)



p/s : segannye Bro framestone ada ajak kite bergambar dgn die..lalalala


18 comments:

forever love said...

hahaha... tahniah ye.. hihi.. berjaya gak muncul kan.. nway.. thnx aww

Scha Nazri said...

nak sainnnnnnnn! muehehehhee.



#happybirthdaysyaz

muhamadsufian89 said...

ok gambar aku atas sekali. *malu*

err. aku tak buat jadi profile pic lagi. hehe

kim heeruul said...

gua tak dpt join..sadis..='(

Anonymous said...

gmbr aku xde..argh...balik kmpung la cmnie..haha..

Oppa Kudin Nz said...

best ngat org tu pegi..ohoho

Engku Sofea said...

bestnya korang :)

cik ifah said...

nak ikut nak ikut

AlongUsop said...

Sepai derman datang!.. hahahah ..:P

amna said...

wah, bestnya.. awat cik amna tak tahu ttg ni.. org kt cheras je pun..

FAHMI said...

cah..kau dah kuar dari sangkar kucing?wahahaha

Che akira said...

aku nampak budak kmpk. hahahha

Hafiz Hafizol said...

untung r leh g gath...

semutsengal said...

untunglah,

aku tak pernah jumpa geng-geng blog ni.

kaizen said...

wahhh!! best nyer korg...

Mila Ahmad said...

teringin nak buat flying fOx nanti buatla gathering kat kl lak...

Syazwan said...

aku bukan #retis o(╥﹏╥)o

Haikal Blank said...

Kalau gua join, mampus tak taw nak starting borak ngn sapa. HAHA

*tak ada geng blogger pun yg pernah jumpa.

 

Copyright © 2013 | Aesya Zealous | by Cik Bulat