Friday, April 29, 2016

Sunday, February 7, 2016

Felt Name Keychain


Hai  uolss ! Double Loved Craft beroperasi kembali !! 












Felt Name Keychain 
1-5 huruf : RM4,00 (belum termasuk postage)
tambahan huruf seterusnya : RM0.30
utk tempahan , PM ke facebook kami :


 atau whatsapp :013-3672152

Tuesday, January 19, 2016

Cobalah untuk Tabah


Assalamualaikum wbt. Jadi pengajar satu benda je kau kena terapkan dalam hidup kau. TABAH. 

haha..












p/s : banyak lagi situasi yang memerlukan kesabaran. Mengajar ni didik aku supaya bersabar.

Sunday, December 27, 2015

Berwajah Matang? Atau Babyface? Mana satu pilihan anda?



Salam. Siapa yang pernah jumpa aku, memang nampak aku macam berusia sikit. Mungkin disebabkan faktor aku tinggi, berbadan besar dan berperwatakan matang yang buat orang ingat aku lebih tua daripada usia sebenar aku.

 kahkah main tibai je. Muka tua tu terima jelaa. hahahaha

Sampaikan kakak aku pun suruh aku pakai pakaian yang nampak muda muda gitu. Kalau  tak mesti orang ingat dah kahwin.

Cis, patut takde orang ngorat aku. hahah.





Nak dijadikan cerita, mak aku sendiri pun tak pasti umur aku berapa.

Oh, Tuhan !









Takpe la, aku redha dengan wajah aku walaupun bukan dalam kategori cantik tertarik menarik kau memang debommm.. 


Asal cukup sifat sudah. Bayangkan muka kita tanpa kening? atau tanpa hidung?


HAZABBBB...


p/s : Bersyukurlah.. 


Saturday, December 26, 2015

Kucing dekat dengan kita tanda kita seorang penyayang?


Salam.

Aku ni bukanlah seorang wanita yang sukakan kucing. Boleh baca sini (entri lama)

Tapi aku takdelah berkasar dengan kucing. Cuma takde rasa la nak pegang2, belai2, atau cium2 kucing.. Bagi makan pun bila dia gigit kaki aku baru aku kasi makan, hahahaha. (baca entri lama)

Nak dijadikan cerita. Kat rumah aku ni ada la seekor kucing. Kami tak isytihar pun kucing tersebut sebagai kucing belaan kami tapi dia yang memandai tinggal kat rumah aku. haha. Nasib la kau kucinggggg..  Dapat tuan yang comel, Ehh. 



Tapi aku pernah la jugak terbaca dekat facebook. Kalau kucing tu datang dekat dengan kita, maknanya kita ni seorang penyayang. Mungkin sebab tu la kucing ni datang dekat dengan aku. Auwww so sweet la you kucing. 




Okay Aesya, Jangan nak berangan yang kau tu seorang yang penyayang. Mak pun malas nak layan kau. hahahahaha.


Ciskek.


Mungkin aku tak berapa penyayang kat haiwan tapi mungkin kat orang ke.. hehehehhee


Saturday, August 8, 2015

"Mudanya awak kahwin !"



Assalamualaikum wbt. hai uolss. usia usia camni memang ramai dah mula mendirikan rumahtangga. Ahkak ni bukan nak kata tangga, simen nak buat tangga pun belum tentu ada. hahaha. 

Orang lain sibuk nak kawen. aku sibuk membesarkan badan. Badan aku cepat gemuk la*alasan*

Ramai sekarang kawen muda . Bagi aku, kawen sebelum umur 25 kira muda la tu. siap dah ada anak - anak. Bestnya. anak dah besar nanti still nampak muda. Silap haribulan orang tanya anak, "kakak ke tu?' padahal emak. muda gitu khennnn.

Nak dijadikan cerita, sekeliling aku jangan cakap la..ramai dah yang nak kawen. paling tidak pun ade boipreng. Aku ada lemak yang terkumpul je. hurm. Kalau jumpa kenalan baru, paling susah sekali nak tanya "DAH KAWEN KE BELUM?" 

Sebabnya, nampak macam dah kawen, tapi kang kalau kita tanya, takut orang tu sentap ke apa kan.. Kalau nampak muda, tak semestinya belum kawen kan.. Nak jaga hati punya pasal, aku lebih selesa tanya paling minimum pun bertunang la...




rupa-rupanya, haaa kauuu. kawen dah. siap dah mengandung. badan kecik wa cakap sama lu. sama baya dengan aku. comel je orangnya. jauh beza dengan aku yang bambam ni..hahahah




Bila kita tanya macam tu, play safe sikit la. mesti dia terperasan "EH EH AKU NI MUDA LAGI KE ? ORANG NAMPAK MCM AKU TAK KAWEN LAGI.. AWET MUDA GITU.. hepinyaaaaaa" (dalam hati)


Okay aa tu kan? TAPI, kalau orang tanya aku pulak, jangan harap la diorang tanya title paling minima. paling kurang pun, diorang tanya ni..




menangis ahkak uolss.. nampak sangat muka tua. hahahahaha


hampeh.


bye.  diet.

Thursday, April 16, 2015

 

Copyright © 2013 | Aesya Zealous | by Cik Bulat