Wednesday, November 2, 2016

Aunty macam pelakon lah !


Al-kisahnya, haritu akak aku balik kerja lambat. Jadi, dia mintak tolong aku fetch baby Adam dari rumah orang jaga. Masuk je rumah tu, ada la beberapa orang budak umur 5-6 tahun begitu. Diorang tak pernah nampak aku sebelum ni..







pernah dengar tak yang orang kata, budak2 tak reti menipu?


HAHAHAHAHHA.

kbye

p/s: Naseb diorang tak kata akak macam Neelopa. Kalau tak memang akak belanja sorang satu aiskrim. KAH


1 comment:

Mila Ahmad said...

hahaha, baiklah budak-budak tak pernah menipu.memang antie macam artis sangat!!!

 

Copyright © 2013 | Aesya Zealous | by Cik Bulat