Thursday, May 24, 2012

LG Smart 3D TV Party with bloggers

Assalamualaikum para pembaca blog Aesya Zealous sekalian. muehehe.. okay, haritu aku dapat satu invitation drpd seorang blogger untuk menghadiri satu event Nuffnang iaitu LG 3D Smart TV Party di GSC Signature, The Gardens bertarikh 23 May 2012. aku pun teringin jugak nak join, so aku pun join la. Blogger ni yang dapat dua tiket. aku menumpang glamour je. hahah.


marilah tengok gambar kami berdua dulu ye. kohkoh..



walaweh.. macam2 jenis 3D Smart Tv yang ada hasil produk LG ni.. semua smart2.. masa daftar, semua yang hadir diberikan sepasang cermin mata 3D. jadi bolehlah tengok semua TV yang ada kat party tu. syiok beb. rasa nak cilok satu bawak balik rumah. weee. siap ada yang boleh main virtual game lagi. main gunakan gerakan badan sahaja. best best. kalau ada satu ni boleh main sambil tu boleh exercise. 

ada pelbagai game dan aktiviti yang diadakan. hadiahnya? paham2 la kan. nama pun party LG. of course la dapat produk oleh LG! tapi aku tak dapat la hadiah tu. haha





How Smart Is Your 3D TV ? haaa kau hadoo?

okay mari bergambar bersama blogger2 yang turut hadir sama..






Dua dari kiri, Nazrul, Hafiz Hafizol



dan juga ramai lagi blogger2 yang aku kenal.. oh, kami dapat goodie bag juga kat event ni. dan juga dua ticket utk 3D movies!! wohoo!

okay, last but not least, terimalah gambar yang terakhir yang dicilok dari blog Syakir. hahaha




okay itu je. bye!



p/s : sebarang komen tentang kegemukan aku amatlah TIDAK digalakkan. muahahaha..

9 comments:

Asyiqin Haulisah said...

memang saja bg aku jeles.

Lutfi Azmi said...

wa.. bestnye .. nk join gak. hahah

Aujinz said...

perghhh.. syiok ooo.. ade cilok cermin mata dia tak??..

Unknown said...

rasa cm nk curik jeee spek tu kn...last2 depa g mintak blk plk..hadoiyaiii..potong!!!!

*nice to see u guys..

sarah mohamad said...

Bestnyaaa dapat pergi. =P

Hafiz Hafizol said...

tens sbb ajak ak bergambar ngan Elia. Hahaha

Ammar said...

Bestnya... Kalaulah boleh pergi

Nisa Fuzi said...

Eh hai. ! kite jumpa kat event ni tapi tak sempat tegur :D

HAFIZ MALEK said...

kawan pojie gak upernyer... best erk 3D LG tu

 

Copyright © 2013 | Aesya Zealous | by Cik Bulat