Monday, September 23, 2013

AKU DAN MESIN ATM



Masa aku kecik (pergh gua pernah kecik beb! hahaha) aku selalu ingat yang mesin ATM bukan berfungsi dengan sendiri. Masa tu aku belum faham apa itu 'Automated' 


Selalunya aku nampak mesin ATM mesti kat dalam bank. Maka, aku ingat ada orang di belakang ATM tu.. disebalik dinding.. orang bank (banker) duduk disebalik dinding belakang ATM tu bekerja keras mengambil memasukkan duit kepada orang ramai yang menggunakan perkhidmatan tu..


hahahaha.. vangang gak aku ni. bendul. 







SEHINGGALAH... aku nampak mesin ATM bukan dekat dengan bank. contohnya dekat bawah escalator, tepi toilet dan tepi lif. hahaha.



BARU AKU PERCAYA TAKDE ORANG (BANKER) BELAKANG MESIN ATM.




KBAI.



izinkan aku gelak atas kebengapan ku.. 

HAHAHAHAHAHA.






10 comments:

Azila Latiff said...

Hahaha.. dulu masa saya kecik pun terpikir benda yang sama juga..

Arfahani Arsad said...

tiba2 rasa mcm sama,hahaha

Scha Nazri said...

Haha. Bebudak kottt!

cinta03 said...

dulu masa budak2 pun cam tue... hihihi...

Liza Licha said...

budak2 punya pikiran semua straight je.. :) jujur plk tu

Min Aina Ila Aina said...

yup, sama!

Haryz Khairuddin said...

bebudak x cukup umur dulu2 memang pikir camtu. mesti ingat ada orang dok belakang mesin tu. pastu kalau beli air kat vending machine lak ingat ada orang dok dalam tu 24 jam.. puas la tunggu bila orang tu nak keluar. hohoho.

Aujinz said...

Samalah macam aku dulu.. kakakakka

amira_hasrori said...

sama laaa, waktu kecik kecik tahap kreatif tu memang di tahap maksima laah. haha.

Pha Is said...

hahaha.. dulu pun pernah fikir mcm tu jugak..

 

Copyright © 2013 | Aesya Zealous | by Cik Bulat