Sunday, September 15, 2013

Sambut Hari Lahir di Burger Factory, Kota Kemuning

Assalamualaikum wbt. Haaa sebenarnya besday akak aku ni 17 September. Masa tu pun dah sibuk kerja so weekend2 ni laa ada masa nak belanja makan. 

Tempat yang kami tuju adalah di Burger Factory, Kota Kemuning. 
Restoran ini baru mula beroperasi beberapa bulan yang lalu. Dekat dengan tempat kerja aku. tetiap hari lalu. hoho. 

HAPPY BIRTHDAY IN ADVANCE, KAK LISA!!



ahkak kita.. sama tak muka??wakaka.



adik beradik
(gila bosan caption aku. muahaha)




Haa ni lah rupanya Burger Factory waktu malam..



Dalam restoran. Restoran ini mengguanakan konsep bar.. macam dalam cite cowboy-cowboy tu.. ala ala mat salleh texas cowboy gitu.

btw, restoran ini Pork Free. 

daging-daging homemade yang disediakan telah diperakui halal
(aku baca kat pintu )


ni pulak menu-menu yang disediakan..

walamak..burger tinggi kemain. 




tapi kami makan waktu dinner, so takdela lapar sangat. rasa nak makan je. ni jela yang kami order. itu pun dah rasa kenyang. blurrrpp. alhamdulillah ^.^














haaa amacam? 

WiFi pun hado.. 


Lokasi : 

29, Jalan Anggerik Vanilla AB 31/AB , Kota Kemuning, 40460 Shah Alam, Selangor, Malaysia




p/s : kalau datang, roger2 la. dekat ngan tempat keje aku. mueehhehe.

kbai.

11 comments:

ezy.fia said...

menyelerakan je!

CXopportunities said...

wow! interesting! huhu. harga okay tk? haha

Mek Onie said...

ya rabbi, usus perut aku meronta dah ni weiiiiiiii T_T

Mek Onie said...

ya rabbi, usus perut aku meronta dah ni weiiiiiiii T_T

Aya Zuki - Master Shaklee | Consultant Quantum Metal said...

glurp.sedapnya!

khairulsyarafi said...

meneleh2..air liur ni :D

maisarah jafridan said...

sedapnyeee xD

Aujinz said...

harga berapa harga dia???

Safwan Seth said...

berapa dia bayar kau ni ecah? hehe

idi said...

Tapi kan, even pork free, doesn't mean its halal. Halal ke kat sini?

abahomestay said...

baru dengar nama burger factory

 

Copyright © 2013 | Aesya Zealous | by Cik Bulat