Monday, November 25, 2013

Siapa yang nyanyuk sekarang?

Biasa la usia dah meningkat ni, kekadang pelupa sikit. macam mak gua. kekadang dia lupa dia dah solat ke belum. 

itu pun kalau gua perasan la yang mak gua dah sembahyang. kalau tak perasan, memang jenuh ingat semula apa yang dia buat tadi..hoho

nak dijadikan cerita, satu hari, masa gua melintas depan bilik mak gua, gua nampk mak gua bertelekung..



lepas melintas bilik dia, gua masuk bilik gua. gua tengok jam. ehh?? baru 12.45 tengah hari!! jadah apa mak gua solat belum masuk waktu???

gua pun gigih berlari ke bilik mak gua untuk beritahu yang belum masuk waktu..








rupanya mak gua tengah cuba cuba telekung baru. bukan solat =.='



sabo jela.



ahahaha. samdol.

9 comments:

msredcheesecake said...

Len kali cek betul2 bule tak? Hheee

Anonymous said...

hahahahaha... best lah komik hang ni. - hammad

Sue said...

sebab itulah jangan kita kata orang kalau kita xperfect. tapi tegurlah dengan cara yang elok :)

Afiqah Adzan said...

Hahaha kelakarlah ..Takpe2 at least kite tegur jgak walaupun kite tak tahu cite sebenar kan

Akhelaken said...

hehe.. saja mak kasi troll tu :)

SaL Zakaria said...

cute giler blog..done follow..jgn lupa follow sekali http://smileysasa.blogspot.com/

Shazwani Ramly said...

hahah sebenarnya akak yg tak okayy. lain kali tanya k. ahah

Sofia MNasir said...

Mencegah lebih baik dari merawat. Eh. Kekeke.

nanadhoi said...

HAHHAHHA

 

Copyright © 2013 | Aesya Zealous | by Cik Bulat