Sunday, November 27, 2011

Dating dgn blogger! :)

semalam, hari sabtu, gua keluar dating dgn seorang blogger, Amirah Anorah.
sedapkan nama die?
die ni muda dari gua..kalau dgn gua, gua dh pangkat kakak dah. 
bagi menjadikan suasana lebih meriah, gua suruh die tak payah panggil kakak.. (padahal takleh terima kenyataan dah tua. hahaha)

kami berjumpa kat Jusco Bukit Raja. makan2, borak2, gosip2, tgk wyg, jenjalan..

oh, disebabkan kami berdua shj, so TERpaksalah kami snap gambar sendiri.. haha..

mula2, mata Mira ni sepet, kalah amoi.

"okay, mari kita bulatkan mata! hoyeahh!"

maka terhasillah...


ah, mata gua memang besar!


eh, tak tau gua yang mana satu? gua yg tudung petak2 tu haa... tembam kan >.<

ok itu je. sape yg nak dating ngan gua bolehlah bgtau yer..hahah

12 comments:

Izzati Tatie said...

wahhh...booolatnyer mata.pkai lens bulelah bulatkan mata..jeles2

Farrah yong said...

jom datimmm !!!

jeles nie

Umie Artoqiemie said...

bila nak dating dengan kami pulok?

FasiHaH SupiaN said...

tembam sikit.hehehe

nurul diana said...

haii nak dating ngn akk gakk hehhee

Syakir Rahman said...

ngan aku bile plak...ngahahaha

Aida Azryn said...

nak dating jugak! ;P

Fiqah Alias said...

nk dating jgk.. :)

M Fizan said...

haaa..moh ler kita dating.. tangkap gambar mata bolat ^_^

thaqibzaki said...

Lepas ni dating dengan gua lak. Hehehee. :D

J.Syazwana said...

jom dating tapi ko kene belanje.
huahuahua

KAMIHIDUP said...

muka nak sama. :)

 

Copyright © 2013 | Aesya Zealous | by Cik Bulat