Sunday, November 27, 2011

siapa rabun warna?



gua nak tanya korang la kan.. ade sesape kat sini yang rabun warna tak?

kalau ade, gua nak minima kan penggunaan dua kaler ni kat dlm blog ni..

9 comments:

Si qusowt said...

apa kene mengene rabun warna dgn 2 warna ni?akan terukkan lg ke?

ShahzCudin said...

kalau rbun warna ni nmpk dua warna ni jd warna apa?

Haris Khairuddin said...

ada2. name dia aesya jealous. oh..salah. aesya zealous. hahaha. XD

Pendamba Mawar said...

xrabun..:)

dhiera said...

saya bukan~

Haris Khairuddin said...

x jadi ape klu dorang tengok warna2 ni, just susah nak differentiate je. kan aesya kan? ke aku salah?? haha.. ;p

M Fizan said...

saya......tidak..hehe

thaqibzaki said...

Merah dan coklat sangat mengelirukan gua. :)

KAMIHIDUP said...

:)

 

Copyright © 2013 | Aesya Zealous | by Cik Bulat