Thursday, March 7, 2013

Kantoi Banyak Tengok Wayang

gua nak tanya la kan. kalau korang buat jahat kan, ada tak korang bagitau mak korang? haha gua memang tak la kan nak bagitau. dah tau benda tak elok. toksah ler bgtau mak. (taubat sendiri jela. haha) especially mak gua. kalau dia kata jangan pakai ketat2, kalau hang buat gak, naya la telinga hang dengaq dia punya leteq..


lagi satu wayang. mak gua memang cukup tak gemar kami tengok wayang. membazir, maksiat, zina mata semua ada la. tapi entah Allah nak tunjukkan la agaknya..gua terlepas cakap. haha..

masa tu tengok satu movie kat astro. cerita tu penah ditayangkan kt wayang. tahun lepas kalau tak silap.






see?? dont you ever ever ever tell like this. kill yourself maaa.. haha

gua mesti la nak cover beb. tapi gua tau cover gua ni tak berkesan pun. tapi, apa orang kata? belum cuba belum tahu? haha





bijak tak? hahaha okey. jangan nakal2 ye kawan2 semua. nanti mak marah..

haha larikk..


p/s : sejak habis belajar, jarang tgk wayang. haha

11 comments:

onie said...

sengal la ko,haha

Iha Zaliza said...

hahaha kantoi sudah.. I really miss your new entry.. bila baca ni terus gelak kuat2 hoccay :D

Datin Tyka said...

kadang-kadang tu jangan tipu dengan mak..
mak tahu kita macam mana.. kannnn

♥ CIKZEK ♥ said...

hahahahaha adehhhh. kntoi sudaaa. lalalalala ;)

Aujinz said...

kah kah kah... powernya mak hangggg... kah kah kah

◕ D Y S H A S A H H I R ◕ said...

hohoho... da lama tak tgok wayang

laskar pelangi said...

hahaha. nakal ni. pukul kang!hihi
lama dah rasanya tak g tengok wayang

Shazwani Ramly said...

hahaha terbaikkk.

antara said...

jom hari kraf kebangsaan!

deno said...

haha... kantoiiiii :)

nini said...

amboi kemain...pandai kona kot lain...=p

 

Copyright © 2013 | Aesya Zealous | by Cik Bulat