Tuesday, November 20, 2012

Wedding Bro Framestone & Iera Kan


Assalamualaikum wbt! fuhh rasa macam lama pulak tak update blog ni secara proper. okay 17 November yang lalu, kami telah mengunjungi Majlis Perkahwinan Bro Framestone dan Iera Kan di Behrang Stesen, Perak Darul Ridzuan. Perjalanan agak mencabar kerana banyak kenderaan dan juga hujan! ohmai memang menguji kesabaranlah..

Sampai je kat sana, jumpa la blogger2 yg ada kat sana. pastu amek gambar beramai2.



gigih betul Paklan cangkung gitu. hahah

 pastu makan makan ! kat dewan kampung pauh.
aku tu dah kenapa =.='



oh ya, aku telah mengenakan baju kurung berwarna biru (kain beli kat Jakel) dan pink pekat serta tudung bawal. aku sungguh yakin pakai kasut kaler merah! perghhh menyerlah baq hang. (sila abaikan lemak2 di wajahku)

lepas makan, berkunjung ke rumah pengantin.


ala tomey tomeyyyyyy !


free style


aku, Farah Yong dan Amin Zakaria




Dari Kiri, Fadilpenyu, Farahyong, Diana Toinktoink, aku dan Aina.







haaa ni saje la nak letakkan. Muhd Fadil aka Penyu. lama dah aku nak jumpa dia ni sebab nak ukur ketinggian. aku ingat kalau dia lagi pendek drpd aku, aku nak bahan dia. kahkah. tapi sama tinggi puleks.


laa asyik muka kitorang je, mana pengantin?? haa ini ini..


atotototo.. omey kannn. Iera nampak mature lak. sama cantik, sama padan.
Selamat Pengantin Baru !! hehehe

*kepak kepak kebom kebom* bunyi kompang


yang ni pulak Fadil dan Ammar Yasir. blogger pemes. pemes woo. bangga aku kawan dgn Ammar Yasir. haha

sebenarnya ade banyak lagi gambar. tapi, sikit jelakan aku letak..yang lain semua comel sgt. yang ni je tak berapa comey. heheheeeeeeeeee


okbai ! korang kahwin jangan lupa jemput ye! hehe.




p/s : jgn tanya aku plak bila nak kawin. flying kick mau?


9 comments:

Yana Yassin said...

Sempat jugak jumpa rerakan blogger semuaa,.. nak kena cepat balik sebab ada urusan lain.

haryzkhairuddin said...

cikgu aisyah bilak mauk kawin..?? hakhakhak.. ;p

Tulus Sweet said...

ucapan tahniah dari Blogger Beijing. :)

Ammar said...

AESYA ZEALOUS!!!!!!!!! AKU TIDAK FEMES OK!!!!!!! EEEEEEEEE GERAM!!!!!

KAMIHIDUP said...

Pergh.

Anisa Anuar said...

awesome!!!! hehehee

Unknown said...

bestnya

wisata bakti alam said...



kunjungan gan,bagi - bagi motivasi
Hal mudah akan terasa sulit jika yg pertama dipikirkan adalah kata SULIT.Yakinlah bahwa kita memiliki kemampuan dan kekuatan.
ditunggu kunjungan baliknya yaa :)

Acul said...

untung la ammar pemes. retis tu. nak sainnn :D

 

Copyright © 2013 | Aesya Zealous | by Cik Bulat