Saturday, April 14, 2012

Pra Tonton Berani Punya Budak

Sekitar Pra Tonton Berani Punya Budak
Cathay Cineplex, The Curve
12 April 2012




Riezman Khuzaimi pun ada dalam filem ni..





Cik Epal. kawan sekolah menengah. blogger pemes. oh, nasib baik die ingat gua. die ingat die main liquid paper gua.  hoho itu gua tak ingat.

*bro framestone menyelit!! haha


abaikan ketulan ketulan lemak di muka gua okeh


Adibah Noor, pengacara majlis


Afdlin Shauki. Kapla Berani Punya Budak



pelakon utama Berani Punya Budak. Aesya Zealous. okay tipu. hoho


lepas screening, press conference. itu saja. kbai.


oh, terima kasih kpd Ammar Yasir kerana mengajak gua join. 


cerita ni siyes kelakar. lain daripada yang lain! ada kelainan dalam industri filem di Malaysia. good job Afdlin Shauki! korang mesti tengok!! support! 26 April 2012! coming soon.. yeahhhh

5 comments:

Nazrul Ashraff said...

haha.... ayat dia.. perghh.. sama macam komen dengan chat aku tadi. kah kah kah.

Sya said...

bestlerr dpt tgk movie smua tu kann, ahakhak. jeles peah~

Umie Nadhirah said...

ouh. best nye best nye dapat jumpe blogger lain jugek.
ouhhhh tak ajak ye =P

black_mel said...

insyaAllah nk tgk jgk...;)

Mila Ahmad said...

dengar pun mcm best je, arahan afdlin shauki memg terbaek !

 

Copyright © 2013 | Aesya Zealous | by Cik Bulat