Sunday, April 1, 2012

Futsal dan Gathering Sahabat Blogger 31 Mac 2012


SBFutsal, SPORTS PLANET SEKSYEN 16, SHAH ALAM,SELANGOR
10am-2pm
31 Mac 2012

suasana sekitar event..


tudiaaaa tudiaaa sdg mengukur ketinggian. haha



ice breaking.. yg gemuk tudung merah tu aku ler tu..



lagi gambar...


duduk dalam bulatan.. erkk xcukup bulat


sesi melaram.. kahkahkah Rien rose dan Tengku Nizam



nak kenakan org tp terkena balik! cet



inilah yg hadir sbfutsal..yg selebihnya sedang tgkap gambar..haha


antara yg turut hadir..


pastu pegi mencekik. lapar gila tak makan lagi..

aku dan Diana Toinktoink..


haruslah esaited ketika nak amek nasi.muahaha..



antara yg lepak bersama lps habis gath..kat Restoran Wafi nasi kukus seksyen 7, shah alam..

masa ni ada Diana toinktoink, oppa kudin, rien rose, tengku nizam, hyun ae, kucing serius, ammar yasir, mujahid dan sorg lagi, unknown. haha tak sempat nak ngorat eh tak sempat nk berkenalan. hewhewhew

penampilan khas,  Oppa Kudin Nz!! hahaha.  kecik je orangnye.. kaler henpon kite samew lew..hewhew




tadaaaaaaaaaaaa !!!




dah apesal pulak banyak benar gmbar candid aku ni,, ade paparazzi ke kat situ..


kan aku dah kata. ada mamarazzi rupanya!!

with Kucing Serius. meoww..




p/s : curik gambar dari facebook Tengku Nizam dan Diana Toinktoink.. malas nk letak link blog korang.nanti ade masa aku edit balik ok! 


so, kpd blogger lain, kalau ade gath lagi, meh la jemput join!! bleh hugging ramai2!! hehe

18 comments:

Unknown said...

nak gamba ade name tuu nak nak nak..hahaha

[k]o{q}i[n] said...

dengki gmbr reramai tu.. :(

AZRI said...

wahh,meriah nyaaa...

Jemput singgah blog Azri.My

aydah ahmad said...

weehuuu ! best ! since malam semalam dok tgk -_-
so jelous :'/

nurul diana said...

hahahaha , lawak . hehehe rinduuu

nia marlissa said...

1st time tgk gambar kucing serius :P

muhamadsufian89 said...

untunglaaa.

Ammar said...

Sedih, gambar aku takde

nur amalina athman said...

bestlaa dapat join..:)

Unknown said...

haha.. tak payah bg backlink, xpe, bukan camera aku pun. haha. kalau aku gila backlink, kat gmbar tu da letak link blog. haha.

Datin Tyka said...

walaopon den pogi tapi den totap jeles... =(
tak dapat nak lepak lelama =(

ejulz said...

waaa. meriah.. bila nak buat kat putrajaya? hehe

Rien Rose said...

xde pon ayta saya sayang rien rose hahahaha okbai

Falling . said...

untunglah kan .. blogger area kl, jb, perak selalu buat gath .. apesal blogger perlis takde ? ishh ta puas aty tol .. hahaha

Scha Nazri said...

nak jumpa akak aesyaaa. kikikiki

Oppa Kudin Nz said...

wah,meriah betol korang makan yer. Habis lah melantak tuh. Hahaha

Oppa Kudin Nz said...

@aydah ahmad

Takkan jeles ngan Zealous kot. Kuikui =P

Aujinz said...

mata awak memang bulat macam tue atau efek gambar?.. koh koh koh

gurau jer..XD

 

Copyright © 2013 | Aesya Zealous | by Cik Bulat