Thursday, March 29, 2012

My Mother Trolled Me. Again.

sudah beberapa minggu rumah gua dalam keadaan seperti titanic yang nak tenggelam. rumah gua tgh renovate. jadi, jamban kegemaran gua masih tidak boleh digunakan. bapak gua suruh kami semua buang air besar di jamban belakang rumah. oh nooooo.. gua sangat tak suka sebab jamban tu kecik. tak muat kot ! mau berlaga dengan dinding. ahahha

jadi, untuk mengelakkan buang air besar, gua cuba elak makan makanan yang pedas. but my mother trolled me....................









serius pedas. huuuuuuu..


jadi? lu pikiaq la sendiri. gua tak sanggup nak cakap.

18 comments:

ShahzCudin said...

cakap pedas kang konpem ko x makan..

laskar pelangi said...

so, pergi tandas ke tak ni haaa?
Hihihi...rumah nak renovate...lu nak kawen ehh?hehehe

Haris Khairuddin said...

tandas belakang rumah ang akan cakap, "welkom.. be my guest. muahaha~" XD

mak ang memang suka troll ang eh aesya?? nice... ;p

mumble bubble said...

untungla ecah dapat makan mee goreng pedas. hehe~

NiaLidia. said...

hahahahahahah

pipoq said...

giler pedas sampai merah bibir ?

jangan sampai pecah jamban kecik belakang rumah sudah la..hahaha

Rien Rose said...

haahahah terbaiikkkk

Bidadari Besi said...

bersabar lahh ye? :P

nurhaziqah_ikah said...

sian akak.. hehe

AMMAR YASIR said...

Bhahahaha... aku gelak guling2 baca entri ni. Hohohoo

Miss Butterfly said...

hahaha pastu ? berlaga ngn dinding ah jawabnye :D

Admin said...

biasa lah tu. hahah
kadang2 admin pun terkena jugak ;)
1malaysianews.net

hawiz said...

ihhih....tak leh blah sal jamban tu..hik2

~~zana@pb~~ said...

makan je la aesya utk mengambil hati ibu.....penat dia masak, lps tu telan gula pasir sesudu.

Amira Anorah said...

so, aesya dah jadi tetamu jamban belakang lah? wakakakakka

yaya_flanella said...

pedas la feel. hikhik

Natasya Naslin said...

hahahaha =p ur mom saja nak bagi u rasa sekali tahap kepedasan tu ..

Aujinz said...

so.. menjamban jugak laaa akhirnyer kan kan kan?.. koh koh koh

 

Copyright © 2013 | Aesya Zealous | by Cik Bulat