Friday, March 1, 2013

"tak elok makan lemak ayam"

suatu hari, sedang saya pergi membeli ayam di kedai jual ayam. tiba-tiba, muncul satu lembaga hitam yg hodoh. okay tipu.

cerita lain. ni nak cite pasal berat badan berlebihan. pasal beli ayam tu betul. sila scroll ke bawah okay?






kuang asam punya brader ayam. kegemukan aku jugak nak diambil perhatian.


aku gemuk ke? ahhh acane ni. mak aku pun kata aku gemuk.


hm xpela gemuk, janji comel. kbye.

12 comments:

Shazwani Ramly said...

takpe lahh, org nk kata ape pn boleh. asalkan kita sihat, alhamdulillah. heee

J.Syazwana said...

mak aku cakap aku dah kurus.
hahahahahaha !

okbai

nini said...

diet cepat....hehe....tapi kalau suka gemuk tak pe la...gemuk kan comel...=P

laskar pelangi said...

hihi.
kita bila beli ayam pun, time cuci ayam,memang buang segala jenis lemak.tak elok utk kesihatan. hihihi

Haryz Khairuddin said...

wah.. sungguh berani brader ayam tu. tapi kalau dah kenyataan tu terima je la kan. hohoho~ ;P

pipoq said...

aku beli ayam tak pernah pulak diorang rajin nak buangkan lemak2 ayam tu..asyik tanya nak buang kulit ke tak..kejam sungguh..

antara said...

hai

Miss Xyz said...

Gemuk itu menarik? ahaha, sekarang ni ramai minum susu apa tu hah Alpha Lipid nak bagi kurus

saifudin abu izzudin said...

nice day :)
Bermimpilah tentang apa yang ingin kamu impikan,
pergilah ke tempat-tempat kamu inginkan,
Jadilah seperti yang kamu inginkan,
karena kamu hanya memiliki satu kehidupan
dan satu kesempatan untuk melakukan hal-hal
yang ingin kamu lakukan

http://www.nolimitadventure.com/

◕ D Y S H A S A H H I R ◕ said...

ok pe dia perhatin la tu..hoho

Iha Zaliza said...

comel apa akak skrg.. kalau kurus sgt pun nti orang ingat sakit pulak
p/s: pstt, sila boikot untuk pergi dan beli ayam ke kedai tersebut.. :D

Aujinz said...

alaaa.. gemuk gemuk pun, abang tue nak masuk meminang ker... eh...

 

Copyright © 2013 | Aesya Zealous | by Cik Bulat