Saturday, November 26, 2011

'style zaman nenek aku pergi rewang'

gua tanya member gua, "weh, ko tau tak style tudung Dian Pelangi?"

"haa? ape tuh? shawl ke ape?"

"tak2..die gune tudung bawal biase, tapi hanya muka suci je sesuai pakai"

"nanti tunjuk kat aku"


memang susah nak cari sekitar U gua ni yang pakai style Dian Pelangi. tapi gua yakin, style ni akan berkembang dgn cepat. hoho.

nak dijadikan cerita, beberapa hari lalu, gua ternampak seorang perempuan memakai tudung style Dian Pelangi. lalu, gua pun seperti mak joyah kuat gossip pun terus mesej member gua. padahal dalam satu bas je! haha dasar kaki kepohci betul.




mesti antara korang ade yang tak pernah tengok rupa style ni macam mana kan? 
ni haaa.....



Ms. Dian Pelangi.. muka die suci, lawa, pakai tudung saji pun lawa...

sumber gambar : Google




p/s : agak2 hodoh tak kalau gua pakai tudung style camni?


jgn jawab.

13 comments:

erleena said...

hahaha buruk ngat ke ? certain people pkai nice , mg el ase el pkai sure =.=

nurul diana said...

da pnah cube style minah indon ni , siyess dye fashionistaa gila almaklumlahhh fashion designer yg mudaaa :))

Nyamuk Terbang said...

cer kau try pakai
pastue nnt aku komen

kim heeruul said...

cun gak style gitu.

Pendamba Mawar said...

atas orang ar.hahaa

sha my heart said...

1st time dengar nama tudung fesyen dian pelangi.

muka saya kurang suci. kahkah.

membebel sajalah kerjanya

Eyka said...

dy comel pakai ape pon comel..

kau? no komen..keh keh keh :P

Cikya said...

hee,
cun tak cun bagi aku
aurat tu dah kasi lepas tutup ker tak?
:D

ShahzCudin said...

muke ko suci so bleh la pki tudung cmtu..

thaqibzaki said...

Lu try pakai. Gua nak tengok. Nak komen. Hahaha. :D

RinsyaRyc said...

<===kompem x sesuai pakai tudong cemtuh. ehehe

hafiz hafizol said...

wahh...kene cuba nieeee!!!!!!!!!!!!!!!!

nurulnazihah said...

hahahaha. depends dgn pemakai. :) kalau org tu lawa, ape2 pakai pun lawa. HAHA

 

Copyright © 2013 | Aesya Zealous | by Cik Bulat