Sunday, December 15, 2013

Tak Pernah Puji Anak

Mak gua TAK PERNAH puji anak anak beliau depan orang. Sangat humble. (humble ke??) Meskipun anak anak dia jauh lebih hebat/awesome/cute/cantik/comel/pandai/bijak daripada anak orang lain. aww.


Nak dijadikan cerita, gua adalah salah seorang anak yang ikut dan membawa mak kemana mana tempat yang dia nak pergi. Contohnya, rewang. dah rewang ni, maklum la jumpa makcik makcik satu kampung. Lepas potong bawang, borak borak sambil makan karipap dengan air kopi. gitu.






ini serius. aku lagi lawa daripada anak dia kot!!!



serius aku tak paham. apa yang mak aku nak sebenarnya? tak cukup cantik ke aku? kening natural aku gojes macam kening cukur pun tak cukup lagi ke?







haishhh. tak paham tak paham..



p/s : mak korang? haha

8 comments:

nae nematoda said...

hahaha, sama la...depan oarang, jangan harap nak puji anak sendiri, kutuk adalah...tapi kalau kat umah, selalu je kena puji...hoho

AMMAR YASIR said...

Untunglah hitam. hahahaha

Mime MF said...

haha sm je mak kita...xdanya dia nk puji² dpn org...adeiii xpa..humble la sgt kononnya...:D

Mek Onie said...

aku turut bersimpati pada kau,haha.... mana ada kau hitam! kau cun beb,serius!

antara said...

your mom loves you the best. super serious. =) i'm green with envy.

amal salleh said...

hahahaha normal la tu..
slalu kena.. " dia tu pemalas" T_T

jom join
http://cheqmoomoo.blogspot.com/2013/12/hadiah-dari-thaqif-giveaway.html

Aujinz said...

kalau takde sape pinang hang, bagi aku jer laa pinang.. hitam hitam pon manis ape ade hal.. kah kah kah

Lea IsNawi said...

baguslaa..mak hang tu humble..

hihihi

 

Copyright © 2013 | Aesya Zealous | by Cik Bulat