Sunday, December 27, 2015

Berwajah Matang? Atau Babyface? Mana satu pilihan anda?



Salam. Siapa yang pernah jumpa aku, memang nampak aku macam berusia sikit. Mungkin disebabkan faktor aku tinggi, berbadan besar dan berperwatakan matang yang buat orang ingat aku lebih tua daripada usia sebenar aku.

 kahkah main tibai je. Muka tua tu terima jelaa. hahahaha

Sampaikan kakak aku pun suruh aku pakai pakaian yang nampak muda muda gitu. Kalau  tak mesti orang ingat dah kahwin.

Cis, patut takde orang ngorat aku. hahah.





Nak dijadikan cerita, mak aku sendiri pun tak pasti umur aku berapa.

Oh, Tuhan !









Takpe la, aku redha dengan wajah aku walaupun bukan dalam kategori cantik tertarik menarik kau memang debommm.. 


Asal cukup sifat sudah. Bayangkan muka kita tanpa kening? atau tanpa hidung?


HAZABBBB...


p/s : Bersyukurlah.. 


5 comments:

Haryz Khairuddin said...

nasib beza setahun dua je.. buat mak kau ingat kau dah 30-an??

Mormor said...

yess, betul, yang penting muka elok takde cacat ke sumbing ke tak buta, syukur alhamdulillah.

Miss Xyz said...

Uish flawlessnya mukaaa.. Ada kawan saya ni, dia rasa insecure sbb org igt dia matang dari umur sebenar...

Hafiz Hafizol said...

hahaha ada orang ingat aku student spm weh.. sabo jela padahal dah nak masuk 30an LOL T_T

Aujinz said...

Hahaha.. mak sendiri pun kompius...

 

Copyright © 2013 | Aesya Zealous | by Cik Bulat