Tuesday, October 30, 2012

Losernya aku T.T

siang tadi kat sekolah, gua kene relief kelas darjah 5. memandangkan peperiksaan sudah tamat, maka murid2 mengisi masa lapang dengan bermain jutsri, chess, dam, jengga dan macam2 lagi lah. 

tetibe ada sorang budak lelaki datnag kat gua dan ajak lawan Dam. alahai apelah sangat. Dam jeee *tangan didada mata keatas*





main punya main, ternyata gua KALAH ! hahahah malu gila woi. mana nak letak muka yang cun nih. pergh perghh..


gua KALAH.  budak tu siap cakap camni lagi...





dah. gua fedap. main Dam pun kalah. jelas ternyata loser. 

apetah lagi chess kan? huhu ! 
klik sini --  Aesya Zealous : Kalah

20 comments:

KAMIHIDUP said...

Hahaha.

Haris Khairuddin said...

sabar la banyak2 wahai cikgu aesya.. anda sememangnya x berbakat main board game. huhu.. ;p

* first time kalahkan org dewasa eh? nice~ ;p

Miss Xyz said...

hahaha XD saya kalau chess, dam semua saya tak reti.

CekbOlat-bOlat said...

haha . statement budak tu mmg menusuk .

Aujinz said...

kah kah kah... first time plak tue dia kalahkan orang dewasa.. kah kah kah..

encik aed said...

balas balik .. ni 1st time cikgu kalah dengan budak

^^eKaTiKaH^^ said...

kite pun lebih kurang sama.. hekhek xP

Syakir Rahman said...

kah3.... ayat sentap bhai...

◕ Kawaii D Y S H A ◕ said...

alolo ciannya die.. tak go back n practise:P

Aesya Zealous said...

@^^eKaTiKaH^^ hehehehe

@encik aed betul gak tu. haha

@Aujinz tau xpe. statement cam hape

@CekbOlat-bOlat kan menusuk segala!

@Miss Xyz yekeeee.. same laa

@Haris Khairuddin hahaha statement kejam gak tu !

@KAMIHIDUP jangan nk gelak sgt lah kan. haha

♥ Nana BamBam ♥ said...

sokey, cube lagi..kekekekekek

Muhammad Musoddiq said...

hadoi.. ko ajak diorang lawan matematik je la wey~ yg tu ko gerenti menang~ huhu..

Anisa Anuar said...

nk buat camne....bdk2 skng mmg pintar2 belaka...

potia casadelarossa said...

ekekeke... tu lah ..lain kali ckp lah kat budak tu.. "cikgu saje jek buat2 kalah takut kamu menangis report kat mak ayah nnt ekekek"

AMMAR YASIR said...

Hahahaha. Main dam ngan bdk2 pn kalah. BTW bdak2 skrang mmg pndai2

fadilpenyu said...

gila loser ang ni. wkakaka. adoi.

Nina said...

Hahaha ajak main galah panjang tengok :)

hafiz hafizol said...

ala kecoh je budak tu. pdhl tece saje je nak buat-buat kalah nak suh budak tu x nanges.. kang nati dia nanges kalu kalah. bahahaha

awish said...

lepas ni boleh menang punye..

nabByla said...

teringat zaman skola dlu.. kawan2 smua terer main chess. yang kite nie tgk jew. balik uma suh adik ajar men cmna. HAHA!

 

Copyright © 2013 | Aesya Zealous | by Cik Bulat