Sunday, February 6, 2011

Orang Gila Pun Solat

salam readers. semalam aku ade bgtau budak ni, Fahmi yang aku nak buat post pasal orang gila. sinonim dengan diri beliau, nah aku persembahkan post ni utk kau dan kau orang rakan2 blogger sekalian.muahahha

cerita

kat kampung aku ni, ade seorang orang gila. dia hidup secara normal tp kadang2 kapla tak betul sikit. nak dijadikan cerita, masa awal2 aku pindah ke kampung halaman, mmg kami tak tahu menahu pasal org gila ini sehinggalah kejadian yang menimpa abangku semasa solat Jumaat di masjid....

abg aku mmg tak berapa kenal org kampung. nampak semua mcm normal. kenapa entah tibe2, semasa solat hari tu, imam baca surah yg agak panjang dan slow. tibe2, abangku terdengar seseorang berkata2, mengomel sendirian...

" ape hal la imam ni baca lambat lambat..ni yang aku bengang ni..blablala"

ternyata abg aku tak khusyuk dlm solat ketika tu. rupa2nya die solat sebelah orang gila! harharhar...



org gila pun solat weh. yang tak gila?

p/s : perghhh bro Ben Ashaari ajak aku pegi gym! hahaks! klik sini!!! and beliau follow aku weh!! waa, kena la post entri bagus2! kalau tidak, malu eden.huhu.

12 comments:

FAHMI said...

Fahmi sinonim dengan gila?yeaaaahahhhhh!!!(gila sebentar)

YUL said...

gile kew orang tu? terharu seh orang gila je sembahyang, sedangkan ramai lagi orang yg waras diluar sana tak sembahyang, hurm, dunia nak kiamat nie, huhu,

Disebalik kisah seram rumah banglo VILLA NABILA

Fariq said...

tak penah jumpa lagi la orang gile samayng,, kalo orang giler yg asek paw rokok tu selalu la jumpa,, haha.

lawa kartun ni,, suke2.. :p

ejulz said...

haHaha.. gud info.. cerita teladan ni.. hiHi

Wanie Affandi said...

sangat chumil itu orang gila...hahahha

neesa said...

hebat org gile comment lagi..

el-burn insane said...

ako nk bagi 5bintang kat org gila tueh ! (:

NurLailatul said...

haah, ade org gila dekat uma sini..siap pandai mengaji lagi..

FAHMI said...

orang gila comment lg?haha..comel2=p

jelah said...

sume yg komen sblm ni xgiler...
yg giler owg komen lpas sya..hahaha

Farhana Jafri said...

wow!! abg ben follow.. untunglaa~~ ho3.. kite ni ntah bile.. he3.. post aesya dh okay dh.. suke bace! ^^

jemput singgah sini ANASAURUS :)

HAFIZAH said...

klakar la..;D

 

Copyright © 2013 | Aesya Zealous | by Cik Bulat