Monday, February 7, 2011

Aku Makan Ulat !!

salam readers. korang suka makan ikan x?? aku suka!! tp sekarang aku suka makan ayam berbanding ikan. kalau disuruh pilih antara ikan atau ayam, aku akan pilih ayam !! nak tau kenapa minat aku terhadap ikan kian pudar?? hahaha..jum bace.

dulu2, aku suka gak la makan ikan. lagi2 ikan kembung goreng.perghh, goreng garing2. mmg terbaiklah! nak dijadikan cerita, satu hari, aku ternampak la ikan goreng atas meja. aku dgn tangkasnye ke dapur amik nasi dan lauk pauk semua.


sedang menikmati hidangan, tiba2 aku rasa nafsu utk makan time tu berkurang. jadi tak selera. aku pun main2 dgn nasi. kais punya kais nasi dalam pinggan, aku ternampak sesuatu. gulp!!

aku nampak ulat yg sgt banyak! errrkkk! rupanya ikan tu dah lame. dah bertelur lalat rupenye.siap dah jadi ulat dah.


uwekkkkk !!! aku pergi sinki, keluarkan segala makanan yang ade dlm mulut!


sebab tu la aku tak suka makan ikan dah sekarang..hahahhah

17 comments:

pipoq said...

tu la akibatnya terlampau melampau rakus sangat..hehehe..rasa camne ulat tu ?

Echin Nadiossa said...

erk.heheh.terus xmau mkn ikan jugak :)

NurLailatul said...

terbaik!

ejulz said...

alasan x munasabah.. munasarawak je.. haHaha

tomatokering :) said...

ta ske ikan jgk ~ ngee~ ayam di hati . hahaha

afiqah nordin said...

dey,mcm mne bley ada ikan lame atas meja daa

nub said...

ang makan ulat jaa la..toksah mkn ikan.. haha

Fariq said...

uit bahaya betul kan.. sebelum makan operate dulu isi ikan tu,, kang takut bukan ulat je ade,, buaya pon ada dlm tu.. :p

R-Piz said...

Eeeeee... pape ntah.. kalau ikan tu dh lama, nape x buang awal2??? hurm... ntah2 kucing umah ko yg agkt ikan tu dr tong smph kut... hahaha

Dilla Nur said...

eeiii...tp dilla mmg ska mkn ikan goreng pon...lg2 ikn termenung...sedapnyee...hoho

NOOR FATIN said...

kena cuci betol2 la ikan tu..wuu awak teruskan makan x? hik hik

wannurfazrini said...

mak aihhh tahun bila punya ikan tu ? haha

miss_neeya said...

pasni makan tengok dulu tau,nanti saket perot.. :)

ika said...

aku penah kena camni! geli gila! hahha.

Farhan Zulhusmi said...

owh......itu sbbnya erk???hehhe....
fobia lah nie erk??hehehe....
kena jmpe doktor nie...bahaya..hehehe

FAHMI said...

mckck ni rakus lahap rupanya...kui3

yana said...

alollorh...mesti jadi tragedi yang sedih..huhu...

 

Copyright © 2013 | Aesya Zealous | by Cik Bulat