Monday, January 21, 2013

Kek Yang Tak Boleh Dimakan

Felt Cake. Ini first try aku buat kek. jadi tak?? hoho ada rupa tak?

eh ni bukan kek betul tau. ni diperbuat daripada kain felt.

mungkin agak selekeh cara jahitan.. kene perkemaskan lagi..

sesuai utk dihadiahkan kepd kawan2 / keluarga sempena hari lahir.



yang bestnya, kek ni takkan berkulat or expired. kalau dijaga dgn baik, bertahun2 boleh tahan. hehe


em sesapa yang ingin buat tempahan,

bolehlah emel ke aesyazealous@yahoo.com

atau inbox ke http://www.facebook.com/DoubleLovedCraft




em, kreatif kan saya? hehehe (masuk bakul angkat sendiri)

13 comments:

fifie said...

Cantikkkkk.

Shazwani Ramly said...

comelnyaaa. like.

Mira Adzlia said...

alala..cumilnya kek felt nih...

Nazrul Ashraff said...

gempak bak hang!!! hahah. cun gila!! eh, da lama aku tak komen kan? hahaha. aku baru je nak mula menulis balik

-eim- said...

camne buat tu..?
cam best ja~~
boleh bg hdiah kt member...^^

Syakir Rahman said...

aku masih inginkn kek yg boleh dimakan...ahahahaha

outbound malang outbounddimalang.com said...

nice day :)
hargailah hari kemaren,
mimpikanlah hari esok,
tetapi hiduplah untuk hari ini.
bagi-bagi motivasinya yaah...

http://wisataoutboundmalang.com/

http://www.nolimitadventure.com/

SyedGraphiX dot Com said...

CANTIK GILA! SERIUS MACAM BETUL. RASA NAK MAKAN! Haaaa amek capslock! haha

Dear Bella said...

Sayangnya tak boleh dimakan kek tu...

FarhanahAdzlan said...

nasib tak boleh makan.nampak sangat nice.tak suka bila benda yg nampak mcam makanan nanti geramm no tak dapat makan hahaha

Sally Yatiey said...

Cantikkkkknya ;D

deno said...

cantiknya... :)

نور ازورا إبراهيم said...

comel-comel. nak tempah!haha

 

Copyright © 2013 | Aesya Zealous | by Cik Bulat