Sunday, January 20, 2013

Kejujuran Itu Mahal Nilainya


akhir akhir ni, aku tak tau kenapa. aku rasa macam bodoh je rasa. rasa macam diri ni tak bijak. mungkin sebab dah tau kelemahan. :( jadi, aku tak yakin dengan diri sendiri.



dalam situasi begini, aku perlukan sokongan yang padu drpd keluarga dan rakan2 yg sudi berikan sokongan.

harga sebuah kejujuran itu mahal harganya namun terkadang menyakitkan juga..


kan betul aku kata menyakitkan.. haha!!!
sabor jelaa





9 comments:

^^eKaTiKaH^^ said...

kadang-kadang kite tak boleh terima kenyataan akan ape org ckp.. sbb tu la perlukan kesabaran kalau tanyakan soalan mcm tu. takut jawapannya mengecewakan :)

Shazwani Ramly said...

kdg kdg org sekeliling nih tak ambik berat benda mcm ni. lebih suka buat kita rasa 'down'. haihhhh.

nini said...

hahahahaha......kena pandai tengok tym gak nak jujur pun...tapi kalau kawan dah jujur tara tu penerimaan kita plak lah cmana kan...=p

Haryz Khairuddin said...

nasib baik ada berlapik 'sikit'. kalau ditambah lagi kejujuran beliau.. lagi menyakitkan hati rasanya. huhu~

kadang2 dalam kita cuba menilai diri sendiri, kita seringkali terlupa yang kita adalah sebaik2 yang diciptakan.. dengan keunikan kita yang tersendiri. gunakan penilaian yang sewajarnya dalam menilai diri. ;D

dan hati2.. kadang2 dalam kita mengkritik diri, bimbang kita tersindir Sang Pencipta Yang Maha Tinggi.

miss no right said...

hahaha. kalau dgn kawan mmg diorang suka down kan lagi. always main main. padahal kita serius.

Sabila Azam said...

Tertusuk hati... hahhaaha... hampeh punya kawan.. --' hahha...

fifie said...

Hahaha kadang kadang kawan kawan atau adik beradik saja je jawab macam tu sebab nak menyakat awak. Cuba tanya dengan muka serius agak2 macam mana jawapan diorang. hehe

FarhanahAdzlan said...

ada jugak menusuk hati klau ada yg jujur camtu tapi terima jeelahh kalau betull dari yg dok ngampu puji2 tp tak ikhlas kan.

deno said...

kdg2 ada jujur yg menyakitkan tp ia membina... :)

 

Copyright © 2013 | Aesya Zealous | by Cik Bulat