Monday, November 5, 2012

Bukan Penggemar Novel. Anda?



gua rasa gua tak boleh baca novel cinta. novel melayu. emosi betul.







"Mak, novel tu ntah apa2 la. stress la kite baca!"

"sebab kau budak Sains"


gua nak tengok sikit berapa ramai yang suka dan berapa ramai yang tak suka.
 (gila semangat siap buat poll. haha)



Anda gemar membaca novel? (novel melayu)
 
 
  
pollcode.com free polls 
okbye

16 comments:

Mila Ahmad said...

kadang-kadang teringin juga nak jiwang walaupun kita serupa budak aliran sains huhu...

Haris Khairuddin said...

bukan sebab otak sains.. tapi ko xleh terima hakikat citer novel tu. hoho.. ;P

Dear KHY said...

minattttttt

Aujinz said...

errr... saya pilih C. Kadang kadang.. koh koh koh

♥ Nana BamBam ♥ said...

ramai jugak penggemar Novel tu...lihat saja peratus nya..huhu

nana suka baca Novel tapi bukan kaki Novel :P

a i m z said...

lama dah tak baca novel....
banyak sangat huruf2..hahahaha

KAMIHIDUP said...

Tak minat.

AsyieqiN Rkey said...

heroin novel melayu selalu lembik...memang stress baca..

pastu cakap kamon laaa..kamon laaa...

KAMI ;) said...

layan je novel cinta. hahaha :P

nini said...

dulu suka...la ni tak suka...bosan...kecuali buku ramlee awang murshid...--

nini said...

dulu suka...la ni tak suka...bosan...kecuali buku ramlee awang murshid...--

deno said...

deno tak suka novel cinta dan jiwang2 karat ni.. novel fanntasi mcm harry potter, novel kekeluargaan, sains fiksyen deno suka..

Tia Fatiah said...

opkos aku vote like.. sebab aku pon tulis novel.. hahaha

AMMAR YASIR said...

Hahahaha. Ko plak yg stress. Menghayati sangat kot

Mishter Izwän said...

same lah. tak suka jugak. sbab cerita nya berjela-jela. kan best kalau ade org tlg bcekan utk kite :0

Qistina Sumaiya...(^_^) said...

bukan masalah otak sains ke tak, hehehe.. semua bergantung pada minat

 

Copyright © 2013 | Aesya Zealous | by Cik Bulat