Saturday, May 26, 2012

susah jugak muka macam artis ni..


dulu ada sorang 'member lelaki' gua muka macam Zizan raja lawak tu. pegi memana orang pandang-pandang. haish. kacau betul. wahaaa..

ke muka aku yang macam artis?? kekeke gurau gurau!

korang ade family atau kawan2 yang muka macam artis? macam siapa?kalau artis betul tu lain cite laaa...

23 comments:

Syakir Rahman said...

syafiq yusof????


lol....hahahaha

cha'e said...

kalau aku cakap muka aku mcm lisa surihani mesti kau tak percaya, haha xD

Ardini Izzati said...

Haha. Takde kot :)

Myra Azraff said...

ada ada..ada yg macam selena gomez.haha

saya pulak org rasa mcm iera syazira.hahaha..sila muntah sekarang.

izzah said...

family ada , kawan pun ada . irasiras . nak kata sebijik tak. biasa lah tu. kan ada tujuh org muka yg sama ngn kita . :)

Rien Rose said...

<---- awek lee min ho.. ada jak yg pndang tak puas hati.. hoho sadis T_T

^^eKaTiKaH^^ said...

hehe.. family kite ade la jugak. macam zamarul hisham :P

Scha Lalala said...

banyakkk! kawan sekelas mcm Aqasha. Serious sebijik sama, tgk sekali pn dah perasan. semua org panggil dy Aqasha. hehee

Scha Lalala said...

banyakkk! kawan sekelas mcm Aqasha. Serious sebijik sama, tgk sekali pn dah perasan. semua org panggil dy Aqasha. hehee

Aesya Zealous said...

@Scha Lalala aqasha?? wohoo!! untungla muka sama ngan artis kan..haha

@^^eKaTiKaH^^ wahhh mesti hensem kan..zamarul.. heheh

@Rien Rose cukuplah berangan tuuu..hahaha
@izzah heheh betul ea fakta pasal 7 org tu? maknanya ade 6 org lagi muka sama ngan aku. heheh

@Myra Azraff *baru lepas muntah sebaldi* wakakka

@Ardini Izzati betul xde? :O

@cha'e ok kali ni aku percaya *muka serius*

@Syakir Rahman hahahah shh diam2

Rozuan Ismail said...

aku. mcm siti nurhaliza.hikhik

Suza said...

hahaha mmg ssh jgk 2 ... lebih2 lagi kalau yang artis femes punyer auwwww~~~

thisisaina said...

kawan . muka macam justin bieber . haha

Nyamuk Terbang said...

muka gua mcm lisa surirumah kbye

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

dulu ada budak sekolah akak muka cam hairie othman..


adik cam noraniza idris
mak mcm fazura
akak cam laudya citya bella wakakaka..x bley blah

robowtasmara said...

ade makcik kedai makan cakap muke sy macam najwa latif. err xD

AMMAR YASIR said...

Untunglah muka macam artis. Hohohoho

Lea Isnawi said...

<---- mcm Ct nurhalija


kehkehkeh

xila riston said...

naseb baek xde muka mcm aaron ajis!! hehe

Selendang Merah said...

SM ada sowg kawan muka macam Dafi..baek punya..hehe

Ezad Skytech said...

mesti ramai yg tengok banyak kali kan nak pastikan betul ke artis tu...heee~

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

unutngleee ade rupe cm retis...ko hado????

nurhaziqah_ikah said...

waa zizan tuu hehe

 

Copyright © 2013 | Aesya Zealous | by Cik Bulat