Sunday, May 27, 2012

badan mengembang. kau ada?

satu hari.. gua dan kakak gua pulang ke rumah..



Amirah adik gua kat Unimas. die jeles kitorang makan banyak kat sini. kat sana die makan kek lapis sarawak je. hahahahah peace!!

kami memang suka tangkap gambar dengan makanan. kekeke. 


oh ni yang latest. makan kat Asiari. Lemongrass Chicken Chop with Rice. terbaik terbaik. 

14 comments:

Nyamuk Terbang said...

ok nk g mkn..bye

Rien Rose said...

comey gila awek baju pink tu hehe bak no tepon :P awek badan kembang :P

Nazrul Ashraff & Syaza Athirah said...

haha.. kau memang.. kerja kau memang makan je la kan? haha

rAIHan said...

bese lah..best makan2..

Azzah said...

tak kembang pun..:)

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

owwwhhh makan sedap ek ko kat sna...haaa ni ko mkn ika masin ni smpai abis..

*mak ko berceramah ringkas...


hehehe..

Ayien Ocaca said...

Yien pon suke amik gmbar dgn makanan...
kalau presentation die cntik, lgi sonok..
puas :)

Syakir Rahman said...

hahaha....boleh jadi hos baru utk JJCM

Asyiqin Haulisah said...

amirah jeles. style lah letak gmbar makan then mak tahu.

Yumida said...

mkn byk bt otak berkembang..blh erk camtu...hihi
follower ke 2628

hafiz hafizol said...

ko mmg gemok pun kan^^. kbai

FL blogh0use said...

was here ;)

pipoq said...

kembang takpe dut..jangan kembong..kang macam anak aku yang kecij tu asyik nak kena tepuk je kasi kentut sebab kembong..hahaha

Bluewendy said...

kui3..trend zaman skang lah mak..kih3

 

Copyright © 2013 | Aesya Zealous | by Cik Bulat