Monday, May 28, 2012

aktiviti suka-suka : jom buat dialog sendiri!

Assalamualaikum wbt.. memandangkan aku mengalami masalah idea yg sgt kritikal, jadi aku nak ajak korang sume join satu aktiviti yg dibuat oleh aku (eh ni idea jugak ape. haha)

1) korang just save image kat bawah ni dan buat dialog korang sendiri.
edit gune paint ke ape ke..tak kesah la.. kalau boleh yang lawak laa.. 

2) pastu, korang upload kat page Aesya Zealous's Blog. jgn lupa letak link blog!

3) ataupun buat satu entri dan post link entri anda dibahagian komen entri ini. nanti aku datang blog korang, aku copy then upload kat page. 





contohnya macam ni.. just letak perkataan je..




aktiviti ni untuk suka2 je.. bolehlah korang bace dialog2 kawan2 yang lain nanti. pastu like. best kan kan..hahaha

(harap2 ade orang join. aminn!!)


okay itu saje. terima kasih!!

update: takde due date..bila2 pun boleh.. oh, ini bukan contest ye! so, no hadiah. kalau nak jugak, nanti aku bg ciuman. bahahaha..

12 comments:

ezy.fia said...

bile expired date?
nk cari idea dlu..
hihi

Ammar said...

Dapat hadiah apa?

pipoq said...

mencabar betul..aku bab lawak2 ni dulu masa kat sekolah asyik dapat 'E' je dalam kad laporan prestasi murid..

nia marlissa said...

kite x kretif :(

Ayien Ocaca said...

menarik2.....

Unknown said...

takde hadiah eh? akak pun takde idea sgt ni....

Nazrul Ashraff said...

haha... macam best.. tapi takde idea kretip macam kau..

ezy.fia said...

saye join!

http://lemonribena.blogspot.com/2012/05/aktiviti-suka-suka-jom-buat-dialog.html

boleh la kelakar ckit2 dr xkelakar lgsg..
hehekk
malu pulak..

Eintan Nurfuzie said...

cool gak
Pencarian cik en dan blog-bloglist geng cik en

Perlu ke kahwin?

Eintan Nurfuzie said...

cool gak
Pencarian cik en dan blog-bloglist geng cik en

Perlu ke kahwin?

Unknown said...

Comelnya cartoon2 ni.. Hehe.. BTW I rasa I pernah nmpk u dekat LG Party hari tu, u pakai baju merah kan?

Aujinz said...

dapat ciumannn??.. wokeyh.. koh koh koh

 

Copyright © 2013 | Aesya Zealous | by Cik Bulat