Thursday, February 2, 2012

Malas Nak Layan










kesian gua diorang taknak layan gua...hukhuk mencik

18 comments:

Mr. Doctor said...

Haha.. taknak mengalah~~ BTW.. Terhutang budi ngan blog ni coz promote doodle pertama dari MD.. TQ soooo much.. hehe.. Nanti jenguk2 la blog saya ya.. Ada doodle baru~~

myra azraff said...

i see what you did there..haha
me gusta:D

Natasya Naslin said...

hahaha =p stuation tht often to b hppen.. bkn ngn brosis jek.. >_<" sengal2..

Akim Iqbal said...

terharunyerwww

haikal blank said...

"blablabla" yang dituturkan aesya ialah 'sumpahan aesya' kepada mereka yang tidak sudi mendengar cerita beliau.

kahkah

Mr.Trollulz said...

Hehehe. Jangan risau. Lu tak ada ler FA sangat. :)

Gua face benda alah macam ni banyak kali dah. Lagi lagi bila nak berbual dengan mak ayah gua. Dorang wat dunno je. Lepas tu sengih sengih. FA sungguh gua rasa. -.-

cumigd said...

cumi faham perasaan aesya.. sbb kakak ponn expresionless..haha..

Mie Hishamuddin said...

dorang bukan heran pun..sabar je la..

.........cP~ said...

Ok, saya orang yang buat tak tau. Bukan orang yag bercerita. Hahaha. malas nak dengar, tapi, terpaksa dengar. Adik suka la macam tu. Paksa orang dengar cerita dia.

keeya mustafa said...

cerita die..assalamualaikum kum kum kum... hee~

Ali and TheBlogg said...

lorrrr..nak citer pasal hantu...gua dgr tajok pom dah takot,belom dgr citer lg ni...hahaha! *dah folo balik...:D

nur amalina athman said...

haha..:D

merahitujambu said...

cian xde sapa nk layan=)..meh nk dgr cite awok

Syazwani Suhaimi said...

hahaha,, :')

saya cello191 said...

pegi tgk tak ajak adik la tu~~

^^

FasiHaH SupiaN said...

kejam nau adik2 tuhh

cik najihah said...

hahah sentap..

Clara Rella said...

selalu gtu gx.. sbb tgh xcitet nx cte kan.. even dorg xnak dga.. nak gak cte..

Sukalah bile akq buat entry cm gini.. Katun2... cute sgt!

 

Copyright © 2013 | Aesya Zealous | by Cik Bulat