Friday, February 3, 2012

"I Work Out" storied by Amirul














11 comments:

safwan seth said...

ooo tu adik lelaki kau yek,,tak minat plak aku nak kenal,,ahha

thaqibzaki said...

HAHAHAHA...!!! Kalau itu adik lu, gua layak panggil lu kakak. Adik lu sama macam gua. Malas. PEMALAS..!! Tapi gua tak ada lar sampai malas baca yasin sebab majlis baca yasin buat beramai-ramai bersama seisi ahli keluarga. :)


Ini serius terkena kat gua gak dumbbell tuh. :D

Anis Adila Aris said...

mulut mak-mak ni memang berbisa...hehe

Mie Hishamuddin said...

hahaha..makan dalam tu!

.........cP~ said...

Hahahaha....adeh la..mak kamu selalu jadi sumber isnpirasi ye? Kena bagi komisyen nih..

FasiHaH SupiaN said...

haha santai je pendekatan mak diaa

Haris Khairuddin said...

pergh.. berbisa ayat mak kau. memang makan dalam lama tu. hoho. ;p

Red said...

*terasa*

Clara Rella said...

hahahhaha.. lawaknya.. cute je.. ske2.. Aaron aziz eh?? ahhaa.. cayalah mak akq..

#Still gelak.. funny + comel..

Haris Khairuddin said...

jawab soalan ko tadi.. aku amik kos engineering.

baby boo said...

haha..mmg berbisa ayat...

 

Copyright © 2013 | Aesya Zealous | by Cik Bulat