Tuesday, January 17, 2012

"Jom Dapatkan Telekung Percuma Dari Telekung Thaiyibah"

hangpa semua selalu join contest atau giveaway hadiah shawl2, sepit2 rambut kan? haa, apa kata kali ni kita ramai2 join contest  "Jom Dapatkan Telekung Percuma Dari Telekung Thaiyibah" ni..

Contest ini dianjurkan oleh blogshop Telekung Thaiyibah.



eh, ingat free free je join boleh dapat telekung ni? oh tidak! anda dikehendaki mencadangkan satu nama yang menarik dan paling sedap di dunia (ni aku tambah sendiri. haha) untuk telekung terbaru mereka!

jadi, disebabkan ahkak comel yang pakai telekung kat atas tu, (aku syak ni kakak die la..haha) jadi, saya cadangkan telekung tersebut diberikan nama sebagai 'IRDINA' yang bermaksud 'KEHORMATAN KAMI"

Telekung Irdina. haa sedap kan??


IRDINA : Kehormatan kami.

kenapa saya memilih nama ini?

bagi saya, 'Irdina' ini amat sesuai dan relevan pada masa kini. dengan perkataan yang indah, senang dan enak didengar, pasti ramai yang terpesona. tambahan pula, 100% buatan bumiputra. dengan makna 'kehormatan kami', menunjukkan solat adalah tonggak utama dalam menjaga kehormatan diri. solat yang sempurna juga merupakan titik tolak dalam menyumbang aqidah yang sempurna.


kenapa saya nak telekung ini?


jika saya bertuah memiliki telekung ini, akan saya hadiahkan kepada emak saya. sebab mak saya memang suka beli telekung. saya pulak rembat telekung beliau. haha. 






jadi, kepada semua pembaca blog saya ni. marilah beramai-ramai join contest ni. blogshop ni juga dimiliki oleh seorang blogger dan saya juga memiliki sedikit 'share' di dalam blogshop ni. haha! jom support beliau! =)




utk keterangan lanjut, sila ke TELEKUNG THAIYIBAH atau FANPAGE TELEKUNG THAIYIBAH




tak salah kan nak membantu utk perkara yang baik? :)
 

Copyright © 2013 | Aesya Zealous | by Cik Bulat