Sunday, January 22, 2012

ada kaitan ke terlebih garam dgn kawin?








pernah dengar tak, orang tua tua dulu kata, kalau masak terlebih masin, maknanya dah nak kawin sangat sangat dah! HAHA..


tapi dalam kes ni. memang gua terletak lebih garam. konon style la main campak2. sekali tercampak seketui garam. parah...


kene belajar lebih lagi ni.. lagi lagi drpd Kak PB a.k.a kak Zana kita nih.. kat http://katahatiku-zana.blogspot.com/


p/s : mcm tak menjawab soalan tajuk entri ni pulak...jwb kan boleh? 

19 comments:

Lea Isnawi said...

nak kawen dh ker
?

nini said...

yes...pernah dengar....sejauh mana kebenarannya...tataw la...=p

CekbOlat-bOlat said...

org tua2 la ckp.. haha..
sbb bgi pringatan..

Puan Besar Shag Yahaya said...

HAHA. Doa tu ! Tak lama lagi InsyaAllah kahwin ler tu :DD

Pendamba Mawar said...

kalau makcik2 plak nk kira cam ne?gtal nk kawen lagi k cam ne..hahaha

.........cP~ said...

Tu la pasal. Saya rela lagi makanan tu tawar dari orang cakap saya nak kawen. Hahahaha...Kental punya single neh..

Far8 budak baik said...

selalu kalau masak telebih manis..
selalu nnti kawen ngan org tua ar gamaknye..hahahahahahaha

Safwan Seth said...

gatai...haha

CeritaSekupang said...

macam2 orang tua2 ni :D ... tapi mesti ada hikmah disebalik apa yang diciptakan :D

saya cello191 said...

kalau masin...terlebih garam la...
logic r tu..hoho~~~

mysara said...

org tua2 ada je kn..

Nazrul Ashraff & Syaza Athirah said...

mengarut gila. haha.

keeya mustafa said...

ni almt da nk kawin la ni..belajaq perabeh dulu noh..jgn gatai2.. :))

Nyamuk Terbang said...

weyh xpnh dgr pn

Gadis Pantai Timur said...

kalau cukup garam sesedap rasa maknanya memang layak lah kawen..haha

Rosalia said...

aah jgk kn ape kene mengena dgn kahwin? musykil.hahah

aimaniman said...

tu kata org tua2... cuma didengar bukan nak dipercaya bulat2 sampai x percaya penyebab lain dah...

salam kenal dan dofollow blog nie...

Mr.Trollulz said...

Jawapan gua: tak ada kena mengena. :)

Sebab: Gua fikir realistik. Percaya pada ketentuan Illahi. :)

-thaqibzaki-

Clara Rella said...

xprnh dga.. clara msk terlebih manis n pedas.. 3 4 sudu besar letak lada merah.. wahhaha..

n letak 2 3 sudu gula.. hehehhe

 

Copyright © 2013 | Aesya Zealous | by Cik Bulat