Sunday, December 11, 2011

Surah Apa Yang Kau Hafal Tu?



mak gua memang suka cakap gini kalau die dengar kitorang dok melagha..

kahkah..


23 comments:

Pendamba Mawar said...

haha mkin lama makin kuat la dia mneghafaz.haha

Lea Isnawi said...

sentap.

hehehe

ShahzCudin said...

haha..aku nak jadi fan mak ko ah...

Nazrul Ashraff & Syaza Athirah said...

haha.. kuat gilak menyindir.

nub said...

alip ba ta alip ba ta

Gimi said...

sekali kena bam bam bong...

mau sentap hempedu tu..

@ Syima Raaif @ said...

hehe mcm sama jewp dgn mak kite..

Miss Xyz said...

kedebushh, kne stu.. haha XD

peep said...

haha samolah.. :)

thaqibzaki said...

nuuh. makin asyik haruslah ditegur sebegitu. hehehe. :)

Arissa Yusoff said...

haha :D

Haris Khairuddin said...

terbaek la golongan mak2 ni kan? ayat mmg makan dalam punye... XD


*jawab la surah aishiteru. lol. ;p

.........cP~ said...

power punya ayat..mak saya pun sama gak.. kalau duk melalak tu, dia suka la cakap, kalau mengaji2 tu tak pe jugak. adeh

mS.eiRa MZ said...

hihihi~ cian u..sedap2 nyanyi2 then kena cepuk mak.. >.< dear, can u teach me how to do like that anime picture..? I'm interesting to try and have my own anime picture too.. :)

Siti Safiyyah said...

pergh sentap. =='

Azzah said...

makan dalam tu..:)

Firdaus Zali said...

hahaha kena batang hidung

RinsyaRyc said...

*speechless

aydah ahmad said...

herhehrhehr . same laa ngan mama -__-

tapi takpe kite teruskan mendengar yee . ahaahakk !

sha my heart said...

haha~ terbaik.. =P

Safwan Seth said...

haha, aku suka dgn mak kau, haha, tp kalau kena kat salah org, memang sentapp

J.Syazwana said...

mak kau memang terbaik.
boleh dapat anugerah sentapan terbaik.
hik hik

Arol Mubin said...

Hahaha! Sindir baik punyaaa! Mak kak Aesya boleh geng dengan kakak2 Arol. =.='

 

Copyright © 2013 | Aesya Zealous | by Cik Bulat