Friday, December 30, 2011

Pros and cons in wearing shawl









hehe


16 comments:

Si Gadis Semasa said...

hahah . pakai headphone je senang :D

✿ pink velvet ✿ said...

hahaha! betul tu ... pakai shawl mmg takley nak pakai earphone sbb dah terbelit sane sini :P

Paris Lipton said...

kite pon kdg2 ssh beno nak psg earphone kalo belit2 nih....rela xpakai sbb nnti xkemas...woaaaa

nurul said...

betul2...ssh nk dgr lagu :)

Hidaya Sarbini said...

selalu pakai earphone ikut muka...so wire ada je kt luar..huhu

Apih El Nino said...

Silap silap terbelit wayar pulak nanti. Hehe.

Syairah Suhaimi said...

Kartun comel...

cikpjaz said...

pjaz x suka pakai earphone, sakit telinga..hehehhe

Shereen Yahya said...

klau na pkai earphone , kne pkai2 dlu la sblm pkai shawl . hehe

Siti NuruL Ain said...

alamak terkena jugak sebab mmg susah nak pakai earfon.. so, tak payah dah dgr lagu...Lagi susah sebab saya suka pakai pashmina.. mmg tak jumpa la telinganye.... hehee... comel ..(^___^)..

Ros Anisza said...

kalau pakai shawl, kena pakai headfon...tak pun, pakai earfon dulu baru pakai shawl...

wanabee said...

salam singgah lagi ,
haha..comel
kalau wana pakai shawl ..main selit je earphone tu celah bahagian tepi pipi .. tapi agak lawak sikit lah kan :P

Rosalia said...

haha :) mmg hlg telinga

CikMai said...

hahaha..comel je...den slalu pakai earphone siap2 sblm pakai shawl.hehehe

RinsyaRyc said...

samela mslh kita.. hahaha

Mr.Trollulz said...

Hahaha. Lu memang begitu. Gua agak dah. :D

Sory dengan kelewatan ini. Gua datang tunaikan janji. :)

-thaqibzaki-

 

Copyright © 2013 | Aesya Zealous | by Cik Bulat