Wednesday, December 7, 2011

Ombak Rindu? Tak nak!!





mana la gua tak jadi otai. cite camni pun member gua tak nak join tengok sekali. mencik.

17 comments:

thaqibzaki said...

Hahaha. Otai..!!!!

Gua tak otai. Gua taiko dotA. :D

Nazrul Ashraff & Syaza Athirah said...

aigoooooo. haha. tengok je la. bwahaha.

Ibtisam Najmi said...

i'm you friend's type.haha.

Mira Adzlia said...

hahaha.....klu cenggitu, tgk cte ombak jahat jela..haha ^_^

aidabeelicious said...

tgk preview dekat tibi jelah T^T

Cik Bambam said...

tgk pussy in the but dah lar! ahhahaha

model pakaian muslim wanita said...

salam kenal,,sukses yahh dengan postingan nya

Safwan Seth said...

jom tengok dgn aku, aku tak tengok lagi nih, aku pon otai, haha

mimizuzuhaha said...

kalau tgk ombak rindu jgn lupa bawak tisu banyak2

Pendamba Mawar said...

apsal taknak?

Nyamuk Terbang said...

ombak rindu lagi

MiMiEy :) said...

hahaha. nice entry.

best sangat ke ombak rindu ? teringin jugak nak tgok. hahaha

Mie Hishamuddin said...

jom la tgk dgn mie je..kwn mie pun tak nak pi tengok..grr!

Mie Hishamuddin said...

jom la tgk dgn mie je..kwn mie pun tak nak pi tengok..grr!

nub said...

apo barang ongbak ongbak ya dak

cikgu siti hazreen said...

ada juga yang tak nak tengok Ombak Rindu??

nabByla said...

bf i smpai tertido tgk citer tue. kiki..

 

Copyright © 2013 | Aesya Zealous | by Cik Bulat