Sunday, November 13, 2011

Gangguan Seksual melalui Telefon

kat rumah gua still ade telefon rumah. sebab pakai streamyx kan. memang guna pun telefon rumah tu. lagi2 adek gua takde henpon.


gua pun tak suka bagi sesuka hati nombor telefon kat orang. lagi2 nombor tepon rumah. sebab private kan.


nak dijadikan cerita, kat rumah gua ni selalu orang buat gangguan seksual melalui telefon. tanya soalan lucah2. lu pehal sangap sgt ke weh?! bodoh betul. kalau gua dpt tangkap, memang mati gua kerjakan.


repot polis kang..




p/s : die xtau kot bapak gua lawyer..dan gua blogger..


erk??

8 comments:

Eyka said...

wahhh sianyerrrrrrrrrrr -.-

kim heeruul said...

kasi tibai itu org..

ShahzCudin said...

klo dpt tahu org tu mmg best..tahu la nasib die nt..

syaza nazura. said...

LOL, hahah, tembak je org tu.

Alip Apai said...

ko kasi silat ja sama dia.

:)

einz said...

ayt last tu mmg mengancam..hahaha...

Penyu said...

lu dah cakap lu blogger. abis la lu. haha

nub said...

kami suka tengok orang kena tibai. nak tibai dia, toger kami oitttt

 

Copyright © 2013 | Aesya Zealous | by Cik Bulat