Saturday, September 3, 2011

Dua Sebab Kenapa Kawan Memuji Kita






ada dua kemungkinan kenapa kawan kita yang datang beraya ke rumah kata kita makin berseri-seri..


PERTAMA : sebab nak duit raya




KEDUA : sebab memang betul pun. wahaha..



hmm..nama gua ada Nadirah.. Nadirah maksudnya berseri-seri. apa kata panggil gua Nadirah. makin berseri-seri la gamaknya ! houhouhou..ok perasan. jgn pedulik dgn gua ni.



p/s: bak kata Jep Sepah, barang yg lepas jangan dikenang.. :D

17 comments:

al_hakim said...

nama sy nadir..hehe

atiqsalleh said...

hahaha. aku panggil ko zealous la.. huhuh...

Sembang Kemas said...

haha,aku rasa membe lu tergoda dengan lu la pulak.

adeh.

Tengku Nizam said...

hahaha. da besar2 pun nak duit raye ke? haha

♥NuR SyAFiQah♥ said...

berseri-seri sebab pakai puteri rembulan..hehe

syAzAnA said...

ye kak, memang berseri2 muka akak. hehe

bahagia nampakkkk?

Gelugoq said...

haha.. pujian untuk medapat duit raya adalah ppujian yang tidak ikhlas. setuju?

nazirulhazwan~ said...

err, nak ngorat boleh??:DD

A retarded kitty said...

awak makan kuih seri muka eh?

kekeke

saya cello191 said...

nak duit raya...?
tak mungkin kot..^^

SyazwanSarawak said...

nak aesya gak >___<

aLyA_syGS said...

suka dua2 kemungkinan tu...

nak panggil nadirah la...hihihi...

yaya_flanella said...

comel lah nama nadirah. pakai nadirah la. :D

AesyaZealous said...

@Tengku Nizamtau xpe..hahah

@Sembang Kemasuishhh jangan..dah ade awek dah tuuu

@atiqsallehalaaa nadirah laaaa

@al_hakim hai sy nadirah..wakaka

AesyaZealous said...

@Gelugoq setuju sangat!! ahahha

@syAzAnA mane bahagianye dik oiii

@♥NuR SyAFiQah♥ hhaha..name product ke tu? hehe xtau

AesyaZealous said...

@SyazwanSarawak hhaha nadirah laaaa

@saya cello191 boleh je kemungkinan itu..hehehe

@A retarded kitty tak pun..huhuhu

@nazirulhazwan~ aa malu la kiteee

AesyaZealous said...

@yaya_flanella hehehe..comel kan??haha

@aLyA_syGS hehehehe boleh ajeeeee

 

Copyright © 2013 | Aesya Zealous | by Cik Bulat