Friday, August 19, 2011

bila kecik comel. bila dah besar ?

gua kini berada di rumah abang dan kakak ipar gua. gua tolong2 kakak ipar yg tgh dalam pantang. sambil2 tu tgk2 la ape yg org pantang boleh makan, takleh makan.. senang la gua bile dalam pantang nanti dah tau sikit2..ehhh ber-anak pon bolom laie..

kali ni baby boy. nama tak pasti lagi. maybe Adzrin Imran. masih dalam pencarian jugak.

" abg capit, kak ad, ape kate kite letak nama dia Zahiril Adzim. tak pun Kamal Adli. Nazim Othman pun boleh gak... hehehehe " (dialog buat buat)


comel kan? gua berharap dah besar nanti die hensem macam gua. hahaha



tgk macam gua, kecik2 lagi dah hensem. wakakaka

"capew nak rase tumbukan padu titewww??meh la meh la"



p/s: sape kate gua comel gua bagi kad raya beserta duit raya singgit. haha!!

20 comments:

el-janna said...

wah sgt comel tauk~

saya cello191 said...

letak nama zahiril adzim...^^

RasyidHamid said...

hahaah...ko ngah pikir ape time di snap ni??

May Maisarah said...

Walawehh..anda mmg comelll!!!!

cpt, nk kad n duit raye!

kehkeh

nabByla said...

masih baby.. sgt tembam ooo.. :P

tomatokering :) said...

oke comell ! *dengan niat nak duit raya . kah3 ;p

al_hakim said...

erk..comel

Miszyuyu said...

eh comeynya baby! =)

saya_arief said...

lu comel beb.
bak kad raye..
hahahaha.
:D

Alip Apai said...

wau!!

sungguh kacak bergaya!!

hahahaha:)

~~zAnAfAhMi~~ said...

macam mak nenek la! setuju?
kalau setuju, meh dtg rmh akak, dpt duit raya 2 hengget!

muhamadsufian89 said...

comel2!! bak kad raya 1. haha

Chachos Cheezy Wedges said...

hahahaha... nak gelak je boley?? hoho~~

cha zainol said...

kau comel. oke sekarang bagi duet raya dan kad raye ;p

~Kirin Selama Perak~ said...

lu comel !
gua nak kad raya !
nanti gua inbox alamat !:D

Akulah Pak Lan said...

amboi seronok dapat baby raya no..kasi kisss sket sama dia..

JIJI YU said...

ololo comeynye engko..aku mase kecik puih..dah besor ni sawo matang lak..ingt nak jugak jd kpop

Farhana Jafri said...

COMEL!!!! *semangat nak dapat kad raya* hahaahha

Asyila Zainuddin said...

comel! comel! comel! haa, dh 3 kali, 3hengget la.. kekekekeke..

Nyamuk Terbang said...

asal muka kau garang gila
tkt aku

 

Copyright © 2013 | Aesya Zealous | by Cik Bulat