Sunday, August 28, 2011

Aku sedih dengan keputusan kau...

perhatian semua. entri kali ni adalah entri lain dari yang lain. harap maaf jika tiada gelak tawa untuk hari ni..

perpisahan.

setiap pertemuan ada perpisahan.


bagi menaikkan lagi rasa sedih ini.. apa kata korang play kan video semasa baca entri gua hari ni..



setelah kita sekian lama berkenalan..walaupun tak sampai setahun jagung..aku tetap tak boleh hilangkan rasa sayang aku pada kau..

pertama kali aku jumpa kau, hatiku terpaut..terus aku berniat untuk jaga kau, bagi perhatian penuh pada kau tapi maafkan aku..aku kecundang..

kalau boleh aku nak 24 jam bersama kau..tapi takkan kita nak mandi dan tidur bersama? tak bolehhh...

maaf andai kadang2 aku terlupa kau. terlupa nak tanya kabar. bukan aku sibuk. tetapi terlalu lalai dengan kerja-kerja yang melalaikan..

terima kasih kerana kejutkan aku bangun tidur selama ni.. terima kasih kerana kau mampu merakam semua kenangan kita bersama. walaupun aku langsung tak ingat..

bila waktu kau merajuk, aku sabar. aku harap kau dapat hilangkan rajukmu itu.. maaf jika aku bersikap kasar terhadap kau..aku tak sepatutnya begitu!

bila kau pergi meninggalkan aku, patutkah aku meminta kau agar doakan aku berjumpa dgn yg lebih baik? tak mungkin..kau lah yang terbaik buatku...

musim raya dah nak menjelma..tak sepatutnya kau pergi..sedih..


aku frust.

menonggeng.

serius wa cakap sama lu.

kenapa ko buat aku camni!!! arghhhh!!

aku harap ko bahagia..










kenapa kau rosak wahai Olympus T110 ???????? kenapa dah nak raya baru ko buat hal??? kenapa???????? walaupun kau murah, aku tetap guna kau..takde niat pun aku nak beli DSLR ke pebenda lain2 tu..

ko sorang buat hal takpe....ini tidakkkk...

wahai samsung u700!!! kenapa kau pun rosakkkkk??? camne aku nak wish kawan2 selamat hari raya melalui sms dan call? semua nombor dalam kau......



sekian dari gua. gua frust. serius!

21 comments:

Wanz Mejuez said...

ini pertanda baru... sebab tanda2 kenal beli lain lah tu.. >_<


nanti ada lah duit beli Ipad n nikon sebijik okay..

Nah 10K check.. ambik ...

Sheeszshira Shiraz.... said...

alaaa siannya bertimpa2 kerosakan...
kenapa jadi mcm tu?

FAHMI said...

gila sedih la nasib kau!!meh sini aku nak belanaja baru.nak?haha

Dr. Fox said...

adoii, kalau sy pun frust kot.. takziah.. huhu

schaze zainn said...

schaze lg sdih.

cam kene curik

hp pun dan rosak.

=,="

tapi jgn sedih2 k.

nak raya ni kene happy! :)

selamat hari raya.

red said...

sabaqq nooo

pipoq said...

nampak gayanya raya tahun ni tak boleh duduk rumah je la..nak kena keluar mengutip duit raya buat ganti empon ngan kamera yang dah kembali ke Rahmatullah tu..hehehehe

Umie Artoqiemie said...

huarghhh kenapa semuanya rusakk..
sabaq k..
merdeka ! merdeka!

haikalblank said...

dah sampai masa untuk berubah ke sesuatu yang baru! hakhakhak dia dah mintak dah tu...kehkeh

azrijohan said...

nak nangis jap





































#terbaik.hahaha,
selamat ari raya tanpa kamera dan henpon ya...


http://azrijohan.blogspot.com/

nub said...

alala. nah amek tiga2 sekupang aku.

Kumbang Jingga said...

wow camera 12 megapiksel tu

HaNa HaNi said...

ader rezeki raya dpt baru
sabo jerla
^_^

Far8 budak baik said...

haha! kene beli baru lahh tu..
bodek parent kau cepat!
hahaha

Zulfikar Hazri said...

ini namanya darah manis.. hehehe

Dorky Guy said...

apsal lagu ni tak sedih pun?

muhamadsufian89 said...

apesal kamera kau tu rosak?? camne nak rakamkan gambar2 kite lagi?? ni yg aku pun nak frust jugak ni.

sury@Adliah said...

sama lah kamera macam saya..alhamdulillah..kamera tu masih ok.best kan guna olympus tuh...

bersabar je la ye :)

http://suasuekamooning.blogspot.com

saya cello191 said...

kesiannya...semua rosak..
sabor je lah~~

Akito Boron said...

tukar handphone. sronoknya dia >.<

SyazwanSarawak said...

mana tau ko amik gambar aku banyak sangat ke masa gath arituh

kbai >.<

 

Copyright © 2013 | Aesya Zealous | by Cik Bulat