Saturday, August 27, 2011

Bila Dah Terbiasa...

Assalamualaikum wbt.. korang pernah tak? buat sesuatu setiap hari tapi bila satu ketika korang tak perlu buat, tp korang buat jugak.. dah terbiasa buat kan...

sbg contoh macam bila tiap2 hari korang study bagai nak rak sampai la exam. bila habis exam, tetibe rasa nak study gak. sbb dah terbiasa. gua pernah rasa camni. tapi gua rasa jela. buatnye of course ler tidak! wakaka.. (bagus kan gua?)


ade contoh lagi. selalunya utk orang perempuan laa.. tiap2 hari solat, bila period pun rasa nak solat jugak. gua pernah camni. gua dah amik wuduk. tgh nak pakai telekung sekali baru teringat, eh!! aku period!! wakaka.. (bagus kan gua?)




nak dijadikan cerita, masa gua kat matrikulasi dulu (aku KMPk weh !!), gua dan member2 kamcing gua suke gila makan roti canai. asal ade break je, mesti pergi kafe makan makan, lepak lepak, usha usha, huha huha dll.. satu hari, dalam pukul 11 pagi camtu, gua dan member2 pegi kafe makan roti canai. feveret gua roti sardin dan neslo. nyum3!! perghh terbaik laa! makan punya makan tetiba gua menjerit!



gua lupa yang gua puasa sunat hari tu.. roti canai dah habis separuh. Neslo pun dah habis separuh. dah hampir kenyang dah..wakakaka..tak biasa puasa tetibe puasa pulak hari tu.. dan dan memang dah terbiasa makan roti canai tiap2 hari..haha mane tak gemuk aku..

"alaa Aesya..xyah la puasa..ko dah kenyang dah pun.. habiskan jela.."


member gua punye la setan, gua pun ikut cakap die. haha!


korang? ape kes paling dasyat? share meh..


p/s : gua segan laa dgn komen2 kat entri sebelum nih... psst, ade yang kate macam Maria Elena? yeke? mehh KLIK SINI..





sape terer cube cari Ziana Zain dalam video nih..muahahaa

22 comments:

Nyamuk Terbang said...

aku pnh bgn hari ahad nk g kuliah
aku KMPP weyh!!

muhamadsufian89 said...

aku bila dah terbiasa malas bangun kat umah. bila kat umah org pun kadang2 buat camtu. haha

Kumbang Jingga said...

hehehe yup2 kita selalu lupa..entry yg best dan kelakar hehe

Farrah yong said...

farra salu terbiasa buat, bangun je msty charge hp , kalau da full pun , still nak wat jugak sebb terbiasa ;)

Urzain Hussain said...

perkara yang dah biasa buad memang akan terbuad jugak lah..
hehe..:)

Urzain Hussain said...

perkara yang dah biasa buad memang akan terbuad jugak lah..
hehe..:)

Scha Nazri said...

haha. mcm 2 lah kalau dah terbiasa kann. haha.

yunZatie said...

terbiasa usha mamat jambu..haha

Umie Nadhirah said...

biar betik ko dah makan setengah? hahaha..

saya_arief said...

den pon penah kene macam gini.
tapi dah lupe ape..sebab banyak sangat..
:D

cik ery said...

roti cnai kmpk mmg terbaekkkk.kehkeh..



wlpon ak kmk.hiks

Chachos Cheezy Wedges said...

gua KMNs.. hidup KMNs!! hahaha...
kalo aku jd kwn ko pon aku ckp mcm tuh gak.. dan2 laa engt pose lps da bantai mknn tuh separuh.. wakakaka..

Sarah Mohd Saleh said...

hahaah..betul2yg solat tuh kitepenawat.lg 1kalau dah terbiase drve manual thennk driveauto plak sure kaki tuh kiridoknktekan2jekmcmtkn clutch.hee

kunci locker said...

waaa....ok..mmg aku pun pnh terbuat bnde cmni...haahhaha...cuma nacib aku laki..so solat mmg tak de tinggal2...kalo tak dtg bulan pun nk solat lg...hahahahha :P *ayt aku mmg perli ko..hahaha

Anonymous said...

sbb itu melayu mudah lupa ~

LinLOn~ said...

bulan june ritu aku baca lecture notes bio aku.. kehkeh.. aku KMK.. kat Changlun. :D

Unknown said...

ala..alasan la tu...

kahkah

Nizam Ijam said...

saya chamngloon gak :P

saya cello191 said...

weh...aku KMPk jugak..

^____________^

Chachos Cheezy Wedges said...

boo KMpk.. hahah!!

Adibah Ishak said...

yeahhh senior kmpk rupenye.. kmpk memang gempak!! :D

atiqah tajudin said...

saya pon KMPk jugak! hehehe

 

Copyright © 2013 | Aesya Zealous | by Cik Bulat