Friday, July 1, 2011

Spoil betul la

assalamualaikum wbt. gua skang tengah praktikal kat sebuah hospital. same hospital dgn Fatin Liyana. tapi gua belum pernah lagi jumpa beliau. harharhar...

semalam, gua rasa nak makan buah-buahan. so gua pergi la kantin seorang diri. on the way nak ke sana, gua terserempak dengan sorang mamat ala-ala korea gitu. gua pun tak tahu dia melayu atau cina. dia seakan-akan mencari sesuatu..





gua pun meneruskan perjalanan ke kantin, balik dari kantin, gua terserempak dgn mamat yg sama!
gua semakin menghampiri beliau. dari jauh kelihatan dia buat muka comel seperti kanak-kanak mahu lolipop.


kemudian, dia bersuara....






spoil !!


baru nak feeling2 nyanyi lagu Nobody - wonder girls.



arghh benci!

23 comments:

Wanie said...

haha..praktikal kat hospital mane tu?

naz & sya said...

haha... wonder girls.. purr... ke makhluk tuhan paling seksi by mulan jamilah.. haha

Bluewendy said...

spoil! hihi...

zanafahmi/PB said...

haha...apa salahnya bilik mayat? janji rupa cun.....sib baik bukan tengah mlm, kalau tak mau langkah seribu kan?

miz rara v(",) said...

kt basement~~ ;)

sharifah sakinah said...

bilik mayat ade kat belakang awk 2......hehehe...~~~

BeloG MTT said...

Comellllllnya doodleeeeeeeeeeeeee... =.=

candybiru said...

ahahaha..kesian..

candybiru said...

ahahaha..kesian..

candybiru said...

ahahaha..kesian..

merahitujambu said...

bahahaha...rasa nk cepuk.spoil betul!

Oppa Kudin Nz said...

amboi,pantang tgk laki ensem hensem sket je..haha

Farhana Jafri said...

hahaha xpsal je kne tny bilik myat ktne.. spoil2!!

jemput singgah ANASAURUS :)

pipoq said...

apa beza rumah mayat dengan bilik mayat ?

Faziera193 said...

haha nice one!! bilik mayat yg dia tanye..ish2

sherah said...

ahahaha! bilik mayat. mmg spoil aa! hahahaha :D suka entri neh. comel sangat :D

misspurple said...

hahaha hape la bilik myat yg dtanya nyer,mmg spoil la =)

ct N honey said...

dia cari mayat sapa?..

KAMIHIDUP said...

muka korea ke muka macam mayat? haaaaa.

haikalblank said...

ko kena mandi bunga dululah aku rasa baru ada kesempatan layan jun dong gook (gua tibai je nama) .

HAHA wondergirl aku tak suka, tapi lagu Wonderboy nyanyian teenacious D au suka...hehehe

muhamadsufian89 said...

kalau jumpa aku mesti jadi tak tentu arah jugak ni. haha

ghab van hal said...

ok la tanya bilik mayat. kalau dia tanya mana fl, terus makan hati kan...kekeke...jk...jk...:)

nub said...

kehkeh, ssesuai dgn hang.

 

Copyright © 2013 | Aesya Zealous | by Cik Bulat