Sunday, July 31, 2011

Sebelum Berpuasa

Assalamualaikum wbt.. sempena bulan Ramadhan yang bakal menjelang tiba ni, mari kita tengok makanan puas2 dulu. haha!

okey semalam gua dan kakak dan adik2 keluar kononnya menyambut hari lahir gua. tapi gua yang nak kek. okay tak malu kan? muahahahha...


asek2 secret recipe. ape kata beli kek bukan secret pulak. chocolate banana. sedap weh! ade pisang dalam kek..nyammmm3. dua lilin bermakna dua tahun usia gua. okbai.

makan makan di Rasamas. makan ala kadar saje. tak baik membazir (poyo)


bersama adik gua, adik gua dan gua. sape sape yang pergi gathering SB hari tu kenal la dengan budak dua ekor ni.

gua dah menjalankan satu eksperimen. gua nampak kurus kalau tgkap gambar macam ini. kuikuikui.. (yelaaaa still gumuk T.T)

okey itu saja!



p/s: gua ada banyak kisah pasal puasa yg ingin dikongsi bersama anda. tungguu!!

16 comments:

YUL said...

wah2! sedapnye, hahaha, lepas nie gigit garpu ah tgok pic nie mse puase :P

fatin syahirah :) said...

gua selalu cari post supaya tak nampak gemuk. keh keh :D

nak try pos ni gak ahh. hehe

munira sajuti said...

ye, aku kenal "adik gua" dan "adik gua" tuu. HAHA paling aku ingat yang tengah tu, tayang bag . HAHA klaka.

salam ramdhan gak. okbai

haikalblank said...

gua tak pena sambut hari jadi...

=__=

Anis Adila Aris said...

selamat berpuasa :)

FAHMI said...

btol ke adik kau tu? kalau betol aku nak sorang.hahaha

Heidi Shafiq said...

salam ramadhan.. :)

Gee said...

haha..ko la budak paling kurus penah ak jumpa taw x..mne de gemok..hehe

Akim said...

Akaaaaakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk !!! ^_^

Nyamuk Terbang said...

nak ayam tue!!
please2

Ashraf Jalil said...

selamat berpuase !

muhamadsufian89 said...

eh yg belah kanan sekali tu adik bongsu ek?? :p

Night Walker said...

Salam Ramadan & Selamat Berpuasa...^^

he3, mntg dh nk msuk puasa, btul menikmati hari2x sblm puasa..=p

aiman afiq. said...

kakak,nak adik yang tengah2 tu boleh? :D

Orenzsusu said...

aku cop yang tengah tu...erk!

Fadhlul Wafi said...

aisyah..comey adik kau yg paling kiri dari pandangan aku...hehhe

 

Copyright © 2013 | Aesya Zealous | by Cik Bulat