Sunday, May 15, 2011

Tak perlu gune kamera mahal jika anda bijak dalam menggunakan kamera murah.

perghh title entri gila panjang. dah macam cik epal lak. haha

aritu gua saje jalan2 kat halaman rumah gua. disebabkan bosan tahap cipan yg melampau, gua amek kamera cikai kt rumah gua ni, gua snap2 la beberapa gambar. gaya macam org pegang DSLR. kahkahkah...

berikut adalah hasil tangkapan gua.. erk?




gua kagum dgn kehabatan gua snap pic kt atas ni..hahaha

betik. sape mau?



wow


itu saje.. baru tangkap sikit, hujan mulai turun. T.T


p/s: pasal title entri tu, jangan tacing2 ye. gua kalau ade duit yg sungguh banyak pun gua beli yang mahal gak!! hahaha!


9 comments:

Miza Yusof said...

yang penting kita kena bijak. cara pegang cara nak snap n semualah.

gambar hasil compact camera boleh sama macam gambar hasil DSLR :)

nur amalina athman said...

cantik halaman rumah..:)

nub said...

toceyy sifuuu!! berbakat naa hang nih.. boleh x nanti awak jadi weding pototgraper sayer??


kahkah

C I K . F Y Z A said...

*suka giler gambar flip flop tu*

fyza tak nmpak lagi kepentingan bdk2 remaja yg comey2 ni nak guna kamera mahal2.. nak kata utk hobi, baik study.. nak kata utk profession, kecik lagi.. hmmm.. kat mana kepentingan nya erk??? [Oo.]

dayang said...

yup! btul tu. dlu sy penah ambik gmbr guna hp SE je..trus org ingat ambik guna DSLR..huhu..

KAMIHIDUP said...

betul, cara guna tu mesti kena betul. cantik eh kawasan rumah. :)

J.Syazwana said...

entah bila nak beli dslr sendiri neh. haih =__=

tomatokering :) said...

cantekk... edit2 skit lg tambah cantekk :D

pipoq said...

ala, kalo ada kamera mahal mahal pun tapi tak reti guna dengan berkesan tak guna gak..

 

Copyright © 2013 | Aesya Zealous | by Cik Bulat