Thursday, May 12, 2011

Syaitan Dalam Bilik Air

tiap-tiap hari gua mandi. kecuali pergi camping. tak mencabar la kalau mandi time pergi camping. haha, apekehal?

okay. nak dijadikan cerita, semalam gua mandi pukul 7 lebih. tak sangka pulak dah nak azan maghrib. time gua syok2 mandi, tiba2 azan maghrib berkumandang...

gua terus teringat masa zaman sekolah rendah dulu. ustazah gua kata, syaiton akan berlari terkincit-kincit, tercirit-cirit menuju ke bilik air bila dengar azan.

jadi gua pun menjerit kecil......

tak sangka rupanya jeritan kecil gua itu didengari oleh adik lelaki gua. bila gua keluar bilik air, beliau berkata...

p/s : kureng asam punya budak!

7 comments:

nub said...

harhar. setan betoi

pipoq said...

ha ha ha ha...lain kali kalo terjadi lagi camtu ko suruh je setan setan tu tunggu dulu kat luar sampai ko keluar baru drg masuk..hehehe

Gee said...

haha..ingtkn jumpe setan td..ape la cah..hua3

udin said...

hahaha.. adoiii.. time tu jugak la setan setan nak berkumpul kan.. potong stim betoii nak mandi.. hahaha..

Arpiiz said...

entah2 adik ko memang nampak setan..huhuu

Zulfikar Hazri said...

anda follower ke 300 :) maceh maceh...

AfiQ said...

hahahaha..kejam nye ur adik!

 

Copyright © 2013 | Aesya Zealous | by Cik Bulat