Wednesday, May 11, 2011

Menang! Yeay!

jgn jeles... gua menang Contest Org Lidi Berkata-kata anjuran 3 gadis comel.. tapi tempat ke-8 jelahhh...HAHA.. okay what..dapat doodle free lak tu.. weee~ jom tengok !!!



cute kan???? thanks!!


lagi satu !!!


gua menang lagiiii !!!!!!!!!


TEKA TEKI RM 10


memang betul jwpnnye aiskrim !! wahaha hebat2..

gua dh dapat dah rm10 tu dan dan dan dan........

kamihidup telah review blog gua dgn jayanya!! wahaha

klik sini!! AESYA ZEALOUS

klik kalau nak baca ape yg KAMI komen pasal blog gua.



* pengsan jap.

6 comments:

Ain Zulaikha said...

wahh tahniah...

Anonymous said...

ohh! x sia2 ko melukis... tahniah!

KAMIHIDUP said...

bangun woi, asyik pengsan je. wahaaa.

zakiah said...

congrate! :)

pipoq said...

o ye ke..ahahaha..

Unknown said...

lama la sikit pengsan tu. haha

 

Copyright © 2013 | Aesya Zealous | by Cik Bulat