Tuesday, May 10, 2011

Muka Buaya sape boleh tahan

assalamualaikum wbt.. hmm lama sudah rasanya gua tak lukis2, cerita pasal hidup gua. err xde sape nak tau kot kan. tapi, gua mmg suke share2 benda yg berlaku dan yg gua rasa lawak dan menarik. so, kalau nak gelak, silakan. xnak sudah. haha.

okay kejadian ni berlaku kira2 beberapa minggu yg lalu. masa ni kami lepak beramai2 sesama adik beradik n emak. tibe2, mak gua berkata kpd adik gua..

mak : "suka kucing, muka kau pun dah macam kucing"

adik 1 : hahaha...

adik 2 : muka kite pulak??

mak : "macam mentadak mentadu"


haishhhh xleh jadi ni. gua pun tanya utk dapatkan kepastian muka gua macam ape. mane tau jawapan memberangsangkan. boleh gua perasan jap. biasa la kan. mak kita kan cakap jujur.

gua : kite mak???

mak : "MACAM BUAYA"


p/s: betul ke ape mak gua kate tu? apesal beliau jawab laju je?


aku tau ape korang nak jawab....

9 comments:

KAMIHIDUP said...

ada ke rupa buaya? pengsan jap.

wanyusnira said...

tanya mak balik: "macam buaya tu tang mana mak?"

tgk ape jawapan seterusnya.. hehehe

pipoq said...

jap..buaya air masin ke ? buaya darat ke ? buaya katak ke ?

ko silap dengar kot..mungkin mak ko cakap baiya kot bukan buaya..

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

SINGGAH DARI BLOG KAMIHIDUP :) mintak siket topap :)

Ateeka Amer said...

aku suka tengok pocoyo. adakah muka aku macam pocoyo?

*pensen*

Farhana Jafri said...

hahhaa trbaik la jwpan mak!!

jemput singgah ANASAURUS :)

Inche Vampire said...

haha..buaya! wakakak

Gee said...

buaya? ea kew cah? hua2 comel jugak...ak suka tengok avatar..muke ak cam avatar eh?hahaha

shahjiehan said...

jom baca dan komen Harga gula pulak naik...

tahniah menang

 

Copyright © 2013 | Aesya Zealous | by Cik Bulat