Tuesday, May 24, 2011

Jangan Tanya Aku Pasal Kahwin

Assalamualaikum wbt.. aku kawin? oh lama lagi. calon pun takde.

kat tempat praktikal aku, ade 11 org termasuk aku. semuanya lagi tua daripada aku. paling tua 26 tahun. aku paling muda. okeh bangga jap. haha. umur aku em emm... cari sendiri lah. hihi.

disebabkan aku rasa aku lama lagi nak kawin, aku pun menggedik dok tanya2 senior yang praktikal same dgn aku,

"bila nak kahwin?"

"kahwin jemput aku"

"kalau kahwin, kad kahwin tu peta kasi jelas sikit. aku tak berapa paham la jalan kat kolumpo ni"

haha. banyak songeh kan aku?

tapi aku rasa, aku memang suka tanya orang bila nak kawen. termasuklah salah seorang blogger ni iaitu SEMBANG KEMAS. hari tu beliau ada buat post pasal member die kawen, cara dia tulis aku agak dia belum kawen sebab itu aku tanya. haha.

dan kemudian, dia buat entri jawapan berdasarkan soalan yang aku tanya. haha. kelakar lak rasa. aku blogwalking blog die, tetibe terkejut ade muka dan komen aku. HAHA.

meh terjah post dia, ALAHAI EMAK KAWINKAN AKU..


kalau aku perangai cm budak2, ade ke yg nak kawin dgn aku? HAHA.


p/s: buat masa sekarang tak fikir nak ade bf. kalau ade yg sudi, aku balas balik. huahuahua.

12 comments:

iwan_dextrous said...

besenya yg slalu tnye tu kawen dulu.hahaha

Unknown said...

ini macam petanda nak kawen jaa...

Unknown said...

jom kawen!!!

pipoq said...

kawen la cepat wei..tunggu lama lama expired nanti..

KAMIHIDUP said...

jom kahwin nak? pengsan jap, wahaaa.

Sembang Kemas said...

patut la ramai orang terjah gua harini,entry dari lu rupanya,

trimas2..

perangai lu macam budak2 ke?

tapi jangan pulak lu tukar penampilan lepas secara tiba-tiba.
Nanti orang ckap gila/keh3

Gee said...

kawin cepat2 cah..ak nak dtg kenduri nie..bawak hadiah beso2..hehe

Aesya Zealous said...

@iwan_dextrousyeke weh?? hahaha

Aesya Zealous said...

@nub mane de nub..huhuuh

Aesya Zealous said...

@pipoq nak kawen dgn sape pun aku tak tau..huhu

Aesya Zealous said...

@KAMIHIDUP ajak sy kawen?? pengsan lame2

Aesya Zealous said...

@Gee wahahha aku tunggu ko lepas dulu..

 

Copyright © 2013 | Aesya Zealous | by Cik Bulat