Wednesday, May 25, 2011

Bila orang kurus kata dirinya gemuk

Assalamualaikum wbt.. korang pernah jumpa tak manusia macam ni? atau korang jugak tergolong dalam kelompok ini?

dia sangat lah kurus keding macam cicak kobeng tapi kata dirinya gemuk.



kalau korang yang berisi sikit daripada dia, ape perasaan korang? aku pernah rasa. tacing ooo... haha.. kejam tui..
jawab macam ni lagi senang.

so, kpd yang kurus tu, janganlah anda berasa dan menyatakan kegemukan anda di hadapan orang yg lebih gemuk daripada anda. kesian tau! terasa.


p/s: ini kisah benar.

12 comments:

KAMIHIDUP said...

betul.

HaNa Hani said...

haha...tu org kurus nada nak perli dlm diam..haha

Wanie Affandi said...

mwahahahahha..ada satu kawan wani camtu!!nympah!!!

Enchaoz said...

hahahahahha

pipoq said...

aku tak la gemuk tak jugak kurus..cuma boyot sikit je..ahahaha..

J.Syazwana said...

tau takpe aku ramai kot kawan camtuh rasa nak lempang jek. huhu

tumitKAKIkuLUKA said...

diorang igt kuwus tu santek ke????huh!

Love hurt aeNnn said...

hahahaha. nice entry.. :)

RedVixen said...

kalau orang gemuk perasan kurus pakai baju saiz s camna plak tu? banyak je aku tengok... kah3

kaizen said...

dorg nk jadi skinny camne ek??

leEya said...

tahu takpe

Cik Tqah said...

haha.. ramai yg ckp cmtu even kurus keding..xpahammm.. cik tqh mmg gemuk.. huuu

 

Copyright © 2013 | Aesya Zealous | by Cik Bulat