Tuesday, May 17, 2011

assalamualaikum wbt.. 16 mei dgn rasminya gua dah start praktikal. gua ulang alik dari rumah. perghh memang warga kayyyeelll sumenye jual ikan (selfish) lagi2 atas jalanraya...

gua praktikal di Jabatan Radiologi, PPUKM. bahan radioaktif di mana2 so kene berhati2. overall setakat ni best jugak la. macam teratur aktiviti dia. gua dah tgk secara dekat CT Scan, MRI. gua amat kagum dgn MRI. ade kes katil n wheelchair kena tarik sbb tarikan magnet yg sgt kuat. huhu bahaya betul.

lepas lapor diri, kami dikehendaki buat pas keselamatan utk kemudahan keluar masuk.

"Bhgian keselamatan di basement ye"

kami pun turun menggunakan lif tapi lif macam semacam.

member2 gua berkeras nak naik gak lif tu. besar gile lif tu. lif barang dan katil. kami pun turun lif ke basement.. bukak je lif, kami nampak..........
ahhh sudahhhh........


p/s: tetibe gua terfikir. lif yg bawak katil tadi adakah kemungkinan utk bawa...........?? mayat.....


waaaaa

7 comments:

nurul syazana said...

seram wehhh haha

forever love said...

hahaha.. tue la ko.. degil

Gee said...

wah..praktikal..selamat berpraktikal..ko jgn selamat masuk bilik x sepatotnya lak..hehe

Nebengz... said...

haha~ tu la pasal~ degil sanat

KAMIHIDUP said...

peh, kalau sorang mahu cabut lari.

HaNa Hani said...

haha...gud luck prctcl dear
xmoe silap masok blik suda
^_^

J.Syazwana said...

hahaha !
naseb lah :P

 

Copyright © 2013 | Aesya Zealous | by Cik Bulat