Sunday, April 3, 2011

Senang Ke Nak Jadi Blogger Tegar?

memang susah. dah dua tahun berblogging, pada tahap2 sekarang ni lah dah takde idea nak update. impian utk jadikan blog Aesya Zealous blog lain dari yang lain tapi belum tercapai.
kekangan masa utk fikir study, hobi, pasangan hidup (HAHA) dan lain lain membuatkan gua perlu berfikir utk update ape ketika di dalam jamban.

sejak dua menjak ni gua suke dengar lagu Marry You by Bruno Mars. apehal tah =.=' ni semua sebab Glee nyanyi sedap sgt.

dlm toilet...
gua dah ade idea nak update ape, terbaik punya.. tibe-tibe....

black out !!!!

gua jerit, 'AAAAA TOLONG!! GELAP! TAK NAMPAK! AMIK KAN LILIN!!! AAAAAA'

lepas pasang lilin..


gua lupe balik. dem. kena fikir semula.

p/s: hasilnye, terwujudlah entri hari ini..muehehehe...

18 comments:

ENCIK TIKUS said...

lain kali pergi tandas bawaklah buku nota

nur amalina athman said...

haha..best gak..lain dari yg lain

PeNgEmiS dUniA said...

punyela rajin aku baca sampai habis , tapi ni hasilnya ! cis !

cah , ajar aku wat doodle . comella ko lukis kartun

Abu Zafran said...

pandai betul lookis...hehhehehhe
nice entry dan nice to read

meh baca nih

Perkara Yang Kadang-Kadang Kita Perasan/Tak Perasan

Renungkan Sedalam-Dalamnya- "Jodoh"

Oppa Kudin Nz said...

kpale dh terhantuk ke..
sampai lupe sume..haha

hamzah ian said...

berak berdiri.. yeks

Mnaz said...

haper??

lady-D said...

idea camni lg comel la..hehe

nur maisarah said...

comel. hehe

Syazwana said...

ahahahaha..

pasti kan bawak note book pasnih

hehe

Taufik's Daughter said...

hahha.. terbaik punye la.. hlg terus mase blackout.. :D

pipoq said...

apesal ko berak berdiri ? teruk tul la..ahahaha

HaNa Hani said...

len kali g tandas bawak trus lappy
haha
siyes lawak
^_^

Ifti Larina said...

muahaha! sengal! censored!

Kicap Manis Media said...

KENCING DUDUK! Selamat dunia akhirat. Konfem x jatuh.

forever love said...

lucah.. hahaha

saya bukan tomato said...

hahahah ! nakal lah ! :D

FAHMI said...

tah apa idea dia dapat kat dalam tandas tu???mesti busuk..hahaha

 

Copyright © 2013 | Aesya Zealous | by Cik Bulat